Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

DIB-treff Rogaland

Hvor er helsestasjonen?
 21:35 10.08.2007
vet bare hvor lekeplassen er..Ikke helt kjennt;)
druen
Sv: Hvor er helsestasjonen?
 14:14 11.08.2007
Med bil kjøre du inn med sparebank1 rett over gata fra rådhuset. Med tog stopper du ved sandnes holdeplass. Helsestasjonen er rett der.
gullet-07
 15:58 11.08.2007
Er det i nærheten av sandved parken?kan jeg stå og vente med parkeringsplassen?Kjører,men er ikke kjent i det hele tatt!;)
druen
 16:14 11.08.2007
Kan møte deg ved parkeringen om du vil?? Bor på Ganddal og tenkte jeg skulle gå ned. Går forbi lekeplasen da.

Skal man melde seg på noe sted? Eller er det bare å møte opp?? Hadde vært kjekt å vite hvor mange som kom
gullet-07
 20:34 11.08.2007
Har ingen anelse hvem som henger seg på..!Hadde vært kanon hvis vi kunne møtest.=)Tror det bare er til å møte opp..?!
druen
 22:56 13.08.2007
Hei. Jeg vil også gjerne være med, møter opp ved helsestasjonen jeg da :)
Silje&Eli@s´m@mm@
 08:59 14.08.2007
Kjekt at flere blir med. Håper været er greit da.

Druen: Om du følger stien fra lekeplassen helt til endes havner du på helsestasjonen. Gå forbi Mega.
gullet-07
 09:33 14.08.2007
Ok=)Finner det nok!
druen
 19:20 15.08.2007
Hei hei!

Jeg kommer også i morgen... Ser dere nok :-)
Men hva viss det styrtregner??? Kafe istedet eller?
Mammaen til Thea Christin
 19:50 15.08.2007
Hei.
Kommer jeg og, med mindre Silje ikke kan gå i bhg,hun har trøblet litt med magen i dag..

Lurte også på hva som skjer hvis været er som i dag? Møtes vi uansett der og finner en kafe,eller avtaler vi noe her, i såfall hvor?
Silje&Eli@s´m@mm@
 20:11 15.08.2007
Hei... tenker også på dette med været! Vet ikke om det kunne vært like greit å avtalt et sted med en gang...?
Viss det høljer ned så treffes vi på f.eks en kafé? Hva man syns hølje ned vil si blir opp til hver enkelt :-)
 20:41 15.08.2007
Jepp,hvis det yrer går det jo ann,men hvis det detter ned så er jo ikke det så kjekt, er jo ikke sikkert alle får med seg dette da,men jeg kjører sikkert forbi hvis jeg er usikker og ser om det står noen der. Hvilke kafe skal vi si da?
Silje&Eli@s´m@mm@
 20:47 15.08.2007
Det som også går ann, er jo å møtes der,og avtale hvor vi skal gå, vet ikke om det er noe greie kafer i gåavstand? kjedelig med kafen på mega,kanskje..
Silje&Eli@s´m@mm@
 21:27 15.08.2007
De viste sol/sky/regn i morgen på TV2 værmeldingen... Viss vi avtaler at vi ser det an? Styrter det ned på den tiden så treffes vi heller på Megakafeen? Eller noen som har andre forslag? Megakaffen er jo billig å grei + det er rolig der og toaletter/ stellerom i nærheten :-)
 22:48 15.08.2007
Da sier vi det sånn :)
Silje&Eli@s´m@mm@
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------