Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Spiseforstyrrelser

kan eg ha fått spiseforstyrrelse eller noe?
 22:42 12.08.2007
heihei..

i lengre tid har eg vært sliten, sur, trøtt,vont i hode,holdt på å besvime i dag, pga at eg var så svimmel, irritabel, vil bare ha fred og ro og orker ikke mas fra andre i d hele tatt. eg blir kvalm m en gang eg spiser noe, brekker meg m en gang, og d e ikke m vilje. men spyr ikke..

gråter veldi mye på kveldene, etter datteren min på 2 år har sovnet.orker ikke sex m kjæresten min, som også e far til datteren min.og vi har d egentli veldi bra m hverandre, men eg skyver han vekk også. har veldi uregelmessig mensen. blør en dag, også to dager etter d, og begynner putseli uten grunn.. har vært til legen, tatt masse blodprøver som viser at eg e helt frisk.. e ikke gravid no forresten

kjenner noen seg igjen? kan dere si meg ka dere tror d e?
en annen ting er:

tusen takk på forhånd for svar..
klem fra
Celina`s Mamma18
Sv: kan eg ha fått spiseforstyrrelse eller noe?
 21:09 15.04.2008
Nei. Spiseforstyrrelse er kun når du velger selv å kaste opp maten :)
Det høres ut som om du er generellt veldig sliten, på grensa til deprimert. Jeg ville kansje vurdert å prate med min fastlege om evt. psykolog om jeg var deg =)
miimil
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------