Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Mars 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Flere fra Skien/Porsgrunn her?
 18:19 21.08.2007
Hei hei. Er det noen flere fra skien/porsgrunn som har termin i mars tro? :-)
Bettth
Sv: Flere fra Skien/Porsgrunn her?
 19:43 21.08.2007
Yes - foreløpig termin 20. mars her - Porsgrunn.
Skrekkblandetfryd75
 19:55 21.08.2007
Så morro da! 8 mars er min foreløbige termin. Førstemann her, hvordan er det med deg har du flere barn? Håper kvalmen avtar snart, hvordan er din form?
Bettth
 22:50 22.08.2007
Ja, det var artig! Det er flere her også, de hekter seg forhåpentligvis på etterhvert! Det er førstemann for meg også, så jeg er rett og slett helt grønn! Ja, på to måter forresten, rimelig kvalm jeg også. Det går litt opp og ned, men det er der nesten hele tiden. Jeg er 31, og du?
Skrekkblandetfryd75
 13:42 23.08.2007
Jeg er 27 :-) I dag har jeg vært på 3.mnd kontroll. Og alt stod heldigvis bra til, men det var visst for tidlig å høre hjertet så får vente til ultralyden i uke 16-17 med å se noe. Gleder meg til det da! Og til å vite om det blir gutt eller jente, vil du vite det? Klarer ikke vente jeg, da kan jeg kjøpe litt ting :-)
Bettth
 22:14 23.08.2007
Jeg var på første kontroll da jeg var akkurat 9 uker og fikk (uventet) ultralyd allerede da. Kunne selvsagt ikke se noe kjønn, men jeg så jo at det lille hjertet slo. Fikk tårer i øynene, jeg! Jeg er litt usikker på om jeg vil vite kjønn, på en måte ja for det gjør det jo litt mer praktisk i forkant med innkjøp og slikt. Meeeen - tenk den spenningen ved fødselen om man ikke vet! Usikker her, barnets far vil gjerne vite det så da går det vel den veien høna sparker... Hvordan er formen ellers? Jeg er ganske kvalm. Sulten nesten hele tiden, men nesten ingenting jeg har lyst på.
Skrekkblandetfryd75
 11:04 24.08.2007
Heisann ;o) jeg er også fra porsgrunn eller nærmere bestemt brevik. Har termin 11. mars og det er nummer 3 for meg. Har to gutter på 1 og 3 år fra før.. Har vært fryyyyyyktelig kvalm denne gangen så kaaanskje det er ei lita jente denne gangen?? ;o) kvalmen har nå heldigvis begynt å gi seg, og formen begynner å komme seg litt igjen. men er fortsatt fryktelig trøtt på kvelden ;o)
Hadde vært morsomt å fått til noe treff etterhvert kanskje?
Er forresten 35 jeg...;o)
jammen kom nr 3
 11:34 24.08.2007
Er fryktelig kvalm jeg også!! Har vært det helt siden uke 6 tror jeg det var.. Men nå er det på tide at det avtar så vi får glede oss til det :-)
Blir kjempefort sulten jeg og etter jeg har spist, synes kvalmen hjelper seg akkurat når jeg spiser men så blir det verre litt etterpå.. Så en dame igår med kjempestor mage, gleder meg til å få det :-) Det hadde vært morro å hatt et treff en gang ja! Kjenner ingen andre som er gravide :-)
Bettth
 18:56 24.08.2007
Ja, et treff hadde vært hyggelig! Helst ut i september, da jeg offisielt er gravid (og forhåpentligvis ikke så kvalm)! Jeg kjenner svært få som er gravide og er nettopp flyttet "hjem" etter mange år i Oslo, så det hadde vært trivelig å snakke med andre i samme situasjon! Godt forslag!
Skrekkblandetfryd75
 21:57 24.08.2007
Kanskje vi kunne fått det til i begynnelsen av oktober? Da burde iallefall kvalmen vår å være over :-) Og kanskje formen litt bedre, og ikke så trøtt. Hva driver dere med forresten? Jeg jobber i barnehage :-)
Bettth
 19:26 25.08.2007
Begynnelsen av oktober skulle være "safe" mht kvalmen etc. Jeg jobber på kontor i det private.
Skrekkblandetfryd75
 13:25 26.08.2007
Da prøver vi på det :-)
Er med i terminklubb på babyverden.no, og der er det også to med termin i mars fra skien/porsgrunn. Kunne hørt med de og om de ville være med på treff i oktober en gang da :-)
Bettth
 21:57 26.08.2007
Det synes jeg høres ut som en god ide, det er jo hyggelig å være mange! Forslag til sted? Jonas B. Gundersen i Porsgrunn? Andre steder? Jeg er mobil!
Skrekkblandetfryd75
 22:38 26.08.2007
For meg passer det overalt uansett der, hehe. Av "personlige grunner", kan fortelle det når vi sees. Nå hørtes jeg sikkert veldig sær ut, er ikke det altså, hehe. Vi kan jo tenke på hvor vi vil og avtale nermere når det nermer seg da :-)
Det hadde vært veldig morro iallefall!!
Bettth
 11:47 27.08.2007
Da satser vi på treff i oktober da ;o)
jeg er ihvertfall med. Håper vi får med oss flere ;o)
jammen kom nr 3
 15:20 27.08.2007
Det gjør vi :-)
Vi kan jo avtale dag og sted den siste uka i september. Blir litt ute av nett nå men er iallefall logget på tilbake igjen da. Det blir morro :-)
Bettth
 11:47 4.09.2007
Snakket med det andre forumet, og da får vi til et treff i uke 40. Hvilken dag det blir kan vi avtale når det nærmer seg da :-)
Håper det passer?
Bettth
 18:36 17.09.2007
jeg er grenlandsjente med termin helt i slutten av februar :)
orev
 16:27 21.09.2007
Hei,hei.
Jeg er også fra Porsgrunn, og har termin 10 mars.
Bor for tiden i utlandet. Men er til tider i byen og besøker familie og venner.
koblizki
 16:58 25.09.2007
Hei! Da er det siste uken i september og det nærmer seg tid for et treff i begynnelsen av oktober! Er dere fortsatt her?
Skrekkblandetfryd75
 21:19 25.09.2007
Jeg er fortsatt her og er klar for treff når som helst bare ikke onsdager ;o)
Er det bestemt noe sted?

Gleder meg til å møte dere.
jammen kom nr 3
 21:23 25.09.2007
Hei!

Jeg er fra Stathelle.. Termin 4 mars. Blir gjerne med på treff!!:o)
nutte-07
 17:05 10.10.2007
Hei igjen. Ble lagt ut en ny tråd for fant ikke denne igjen. Før nå selvfølgelig!! Og nå har vi jo hatt treff. Vi var fire stykker, men blir flere denne gangen.. Og enda flere gangen etter det fordi det var noen som ikke kunne denne gangen.. Vårt neste treff er torsdag 25.oktober klokken 18.00 på kaffekompaniet. Passer det for noen av dere, så si fra :-)
Bettth
 16:34 11.10.2007
.
Bettth
 12:24 14.10.2007
Passet det for dere??
Bettth
 13:36 15.10.2007
Heisann ;o)
jeg har veldig lyst til å være med. Fikk ikke vært med forrige gang. Torsdag 25/10 kl 18 passer perfekt for meg.
Blir morsomt å treffe dere! ;o)
jammen kom nr 3
 12:22 16.10.2007
Så bra at det passet :-)
Det blir morro å treffe deg også!
Klem!
Bettth
 11:33 22.10.2007
Jeg har akkurat tatt en tlf til min datter i Porsgrunn (hun er registrert her inne på bim, men har ikke tilgang til internet hjemmefra enda). Hun venter sitt første barn i mars 08 og vil veldig gjerne møte opp på Kaffekompaniet torsdag 25. okt kl. 18.

Hilsen blivende mormor og blivende 4-barnsmor (også i mars 08) :-)
NinaCath
 22:30 22.10.2007
Så bra :-) Hils henne og si at hun er hjertlig velkommen!!
Bettth
 11:27 25.10.2007
Jeg ligger rett ut med influensa i dag :-(
Så kan desverre ikke være med på terminklubben i dag. Å jeg som hadde gledet meg så!!
Men det er fem andre som skal så det blir noe forde altså, så er jeg med neste gang i hvertfall..
Bettth
 21:10 25.10.2007
hei, jeg har termin 2 mars :d føler meg veldig ung her, er 20?
lynn87
 23:06 25.10.2007
Ja men nå er vi veldig ungdommelige da, hehe. Jeg er 27, er litt forskjellige aldre her da. Det er morro :-) Men du er nok kanskje den yngste i terminklubben porsgrunn hehe. Foreløbig da ;-)
Bettth
 10:44 26.10.2007
Hei hei Bettth. Nå har jeg også kommet meg inn her til dere:-)
Har et annet nick denne gangen da. He he.
Vi må vel planlegge neste møte da, siden det ikke dukka opp så forferdelig mange i går, vi blei faktisk bare to. Men vi hadde det kjempekos likevel vi, ikke sant, jammen kom nr 3???
Håper formen er bedre i dag, Bettth, er ikke særlig morsomt å være syk.
Vi snakkes og bare si fra hvis vi skal gå tur igjen.
Ann-Kanin
 12:00 26.10.2007
Hei Ann-Karin :-)
Koselig å se deg her inne da! Fikk endel avlysninger her i går men fikk ikke sett de før i dag så da var det ikke rart det bare ble to i går. Men det er veldig mange som vil da så hvis alle kan så er vi faktisk 15 stykker!!!
Formen begynner å bli bedre nå heldigvis. Går gjerne tur igjen når formen blir bedre. Vi kan jo bytte på å kjøre, så da kan godt jeg kjøre neste gang altså. Bor jo et lite stykke fra hverandre :-)
Bettth
 12:41 26.10.2007
jeg ville gjerne vært md på ett treff jeg også:D hvor er det folk bor hen da? noen fra stathelle?
lynn87
 12:59 26.10.2007
Hei lynn 87 :-) Folk bor litt forskjellige steder her inne, jeg bor på Tollnes, det er noen fra Skien, Stathelle, Heistad, Herre, Porsgrunn ++ her inne :-)
Bettth
 13:00 26.10.2007
NYTT TERMINKLUBB-TREFF:

Da blir neste terminklubb torsdag 15. november klokken 18.00 på den koselige lille cafeèn på klosterfoss, rett ovenfor herkules :-)
Skriv bare på denne tråden fra nå av, de andre blir ikke sjekka.
Håper det passer for dere!
Bettth
 21:59 26.10.2007
Jeg kommer ;o)
Håper det blir litt flere enn igår da. he he men vi hadde det jo veldig koselig fordet om vi var bare to vi Ann Karin ;o)
jammen kom nr 3
 22:33 29.10.2007
Da er vi fire foreløbig! Men håper noen flere også vil være med oss da :-)
Bettth
 16:17 30.10.2007
Hei igjen!
Vi måtte forandre dagen for terminklubb til torsd. 8. november istedenfor. Samme klokkeslett da, klokken 18.00
Håper det passer ?
Klem
Bettth
 19:26 31.10.2007
Jeg satser på at det passer for meg denne gangen!
Skrekkblandetfryd75
 16:43 1.11.2007
Så bra at det ble 8.nov isteden, fant plutselig ut at 15. nov ble litt vanskelig for meg ;o)
jammen kom nr 3
 11:23 2.11.2007
Så bra :-)
Bettth
 19:08 7.11.2007
hei jeg er fra skien termin 29mars har ei jente fra før på snart 2år vil å bli med i denne gruppa kan jeg det?klem
puzen til Tommy
 13:51 6.11.2007
hei!!
jeg så deres side idag:) skien/porsgrunn siden...hihi:)
jeg er 27 år, bor i danmark nå, holder på å avslutte min ergoterapeut utdannelse, er ferdig i slutten av januar, har termin 19 mars:) det vil si jeg er 21 uker idag:) vi venter ei lita jente, hun spreller døgnet rundt!! vi flytter til skien så fort våres utdannelse er ferdig!!
i natt hadde jeg min verste natt, var nesten ved å dø av smerter....i magen..spesielt nederst og mye på venstre side!! har jo lest det er vanlig har noen smerter når man kommer hit...men kan ikke forstå om det virkelig skulle være så ille?
synes det er vanskelig å vite om jeg skal kontakte lege... det var nesten jeg sa til min kjærese at vi måtte på sykehuset, trodde jo regelrett min mage vrængte seg og eksploderte samtidig!!!!!!!!!!!!!!!!!

huff, gruer meg til nattne.. er så øm nå...ligger rett ut...

har noen av dere hatt det på denne måe tror dere? ikke hørt mine venninner har sagt at de har hatt det sånn, å nesten alle har barn....hm...
huff, håper noen svarar!!!:)

hilsen yvonne 1980... første barn:)
høres koselig ut med klubben deres, skulle gjerne vært med:(
yvonneT
 22:37 7.11.2007
Hei pusen til Tommy :-) Selvfølgelig kan du det!! Her er alle velkommen! Hvis det passer for det i morgen så kan du jo være med på kafe?

Hei YvonneT. Du kan jo være med her du og, og være med på treff når du flytter til Skien :-) Uff stakkars deg, det hørtes ekkelt ut.. Jeg har ingen barn fra før så jeg aner ikke om det er vanlig.. Men har lest i boka at det kan komme en del smerter og ubehag nå som vi er kommet så langt.. Håper noen som har litt mer peiling på det kan svare deg!!

Klem fra meg!
Bettth
 23:05 8.11.2007
Hei!
Vi satt opp ny dag for terminklubb neste gang:
Tirsdag 4. desember klokken 18.00 på cafe klosterfoss (på andre siden av Herkules)
Håper det passer :-)
Bettth
 19:42 15.11.2007
Typisk at min datter skal ha juleavslutning på skolen den dagen da:-( Jeg vil jo møte dere, for det er så innmari kos:-(
Ja ja, vi ses jo sikkert i januar da, jenter. Med digre mager:-)
Vi skal forresten ha en liten gutt denne gangen, så det blir kjempe kos:-)
Endelig en gutt til i huset,m sier mannen min da.
Mange klemmer fra
Ann-Kanin
 23:01 15.11.2007
Hehe ja dere har jo noen jenter fra før. Skjønner han syntes det var godt å få en gutt også :-) Koselig å ha begge deler da! Håper jeg og får det!!
Bettth
 01:58 24.11.2007
Hei dere som skal føde i Skien!
Er det noen av dere som søkt Skien som fødeplass i mars og som ikke har fått det? Hvor blir vi sendt hen da isåfall?

Vi er på flyttefot snart, men vet enda ikke hvor vi ender opp. Ser ut som om samboer muligens får jobb i Kragerø, men det vet vi ikke før i januar. .

..og så er jo jeg førstegangsfødende og generelt bekymra for mye rart, blant annet og ikke få fødeplass.

Kanskje dere kan berolige meg litt?

Jeg har forresten termin 14 mars :-)
MissSophie
 18:09 25.11.2007
Hei:-)

Jeg er også fra Porsgrunn/Skien
28 år.Er fra Porsgrunn, men bor i Skien
Har termin 18. mars
mamimu
 23:38 25.11.2007
Jeg vet desverre ikke, men det burde de vel vite hvis du ringer sykehuset? Eller spørre legen/jordmora di?
Håper du får svar ikke godt å gå å engste seg sånn!!
Bettth
 23:40 25.11.2007
Hei mammui :-) Koselig med flere fra skien/porsgrunn da!! Hvor i skien bor du? vi skal ha terminklubb til tirsdag 4. desember klokka 18.00 på kafe klosterfoss. Vi er foreløbig 10 stykker. Bare til å bli med hvis det passer!!
Bettth
 09:46 26.11.2007
Hei, Bettth:-)

Jeg bor i nærheten av Skien sentrum.
Hadde vært gøy og treffes.
Er på en aktivitet til kl 18, men kan komme rett etterpå.
Vi sees:-)
mamimu
 23:28 26.11.2007
Så koselig :-) Da sees vi!!
Bettth
 19:21 29.11.2007
Hei Bettth!

Vet ikke om du husker meg,men vi fikk kontakt her inne i september. Jeg bor i Porsgrunn og er førskolelærer. Jeg hadde termin i mai,men fikk en SA. Jeg er nå tilbake med ny spire:) Ting har gått veldig fort,men vi er kjempeglad for at jeg er gravid igjen:) Nå har jeg termin i juli:)
hawiis
 20:51 3.12.2007
Hei Hawiis :-)
Selvfølgelig husker jeg deg!! Å så koselig å høre at det gikk så fort da!! Har jo tenkt å sende deg en mail men tida har forsvinni for meg men da kan du jo være med på terminklubben alikevel :-) Gratulerer gratulerer så masse !!!!!!!
Bettth
 11:12 28.11.2007
Hei!
Dette så da veldig koselig ut! Er ei skiensjente som har bosatt seg i Porsgrunn. Har termin 24 Mars. Er 22 år forresten. Er det plass til fler? =)

Anja
Anja_term2303
 19:39 3.12.2007
Jeg er fra Porsgrunn, venter første som jeg ser mange andre gjør også. Det blir ei lita jente, termin 28 Mars.

Jeg er 19 år, noen på min alder her?

Har nesten akkuratt flytta til Porsgrunn, kjenner ingen her.

Klem
katharina88
 20:54 3.12.2007
Velkommen til Katharina også :-) Jeg er 27 år, er litt forskjellige aldre her!!
Bettth
 20:53 3.12.2007
Selvfølgelig er det plass til flere :-) Bare morro å være mange!! Velkommen til vår terminklubb Anja! Det er treff i morra klokka seks på kafe klosterfoss, bare å komme. Hvis ikke blir det nytt treff om en måned, vi treffes en gang i måneden :-)
Bettth
 12:45 5.12.2007
Hei mars-mødre :-)
Takk for i går, det var veldig hyggelig på terminklubb med dere. For en hyggelig gjeng dere er :-)
Bettth
 12:01 5.12.2007
Så hadde det seg sånn at jeg ikke kom likevel;) Håper dere hadde det trivelig og at jeg kan være med neste gang i steden=) Ble dere mange eller?

Anja
Anja_term2303
 12:48 5.12.2007
Hei Anja :-) Det går helt fint det. Vi var syv stykker i går. Så det var ingen som satt der alene. Det er bare til å bli med neste gang, det ble torsdag 10. januar klokka 18.00 samme sted! Vi sees!
Bettth
 20:41 11.12.2007
Da SKAL jeg også være med ja.
Var så trist at jeg ikke fikk vært med denne gangen:-)
Men men...
Åssen går det???
Kjenner dere mye liv i magene deres??
Tror jeg har en karatesparker her i min mage:-)
Helt utrolig hvor mye han leer seg altså.
Ha fortsatt en fin fin kveld.
Klem fra meg
Ann-Kanin
 20:46 11.12.2007
Her går det bra :-)
Kjenner mye liv hver dag nå heldigvis, det er kjempegodt å kjenne det!! Og begynt å kjenne at hun leer på seg også.
Nå er jeg i tredje trimester, hurra! Stod et sted at det var fra 28. uke og der er jeg nå. ENDELIG :-)
Neste terminklubb ble torsdag 10. januar klokka 18.00 på kafe klosterfoss.
Ha en fin kveld!
Bettth
 21:23 20.12.2007
4 dager igjen til jul. God jul til dere alle :-)
Vi sees igjen på nyåret!!
Bettth
 19:55 27.12.2007
Hei hei!!
Prøver å slenge meg på den 10 januar, hvis ok..?:o)
nutte-07
 18:42 30.12.2007
Selvfølgelig, alle er velkomne:-)
Ann-Kanin
 23:53 4.01.2008
Her var tråden vår :-)
Bettth
 13:34 5.01.2008
Hehe, takk takk :) Jeg og mamma(som også er gravid) kommer på Torsdag, gleder meg til og se hvem dere er alle sammen;)
Blir kjempe koselig.
katharina88
 12:46 10.01.2008
Så bra! Da sees vi i kveld :-)
Bettth
 00:52 11.01.2008
Var veldig koselig og møte dere idag:) Jeg hadde det veldig hyggelig, kjedlig vi måtte dra så tidlig, skal bli lenger neste gang:)
katharina88jentebaby08
 00:59 11.01.2008
Henger meg på den jeg og, kjempe koselig å hilse på dere alle sammen. Litt greit å møte andre i samme "båt", da de rundt meg som ikke er gravide begynner å bli lei alt prat om vekt, kvalme, leggkramper, halsbrann osv osv :0)
72moddelen og tulla
 14:58 11.01.2008
Hei igjen ja :-) Og takk for igår, kjempehyggelig!! Klem!
Bettth
 23:45 30.01.2008
Hvordan er formen deres da grenlandsdamer?
Tenk, nå er det snart februar, og da skal vi føde til neste måned :-) Jippi!
Vi sees til tirsdag på kafe k da!
Bettth
 17:47 3.02.2008
Heia!

Fikk ikke med meg forrige treff, men skal se om jeg rekker neste. Er det førstkommende tirsdag på Kafe K? Når?

Formen er ganske bra, men er 50% sykemeldt frem til permisjon om fire uker.
Skrekkblandetfryd75
 12:02 4.02.2008
Hei! Har ikke sett denne tråden før nå. Jeg bor i Porsgrunn, har termin 12. mars. Venter en gutt denne gangen, har ei jente på tre år fra før :) Har problemer med å konsentrere meg om noe annet enn babyen for tiden, og begynner å grue meg litt til fødsel og sykehusopphold nå. Flere som har det sånn? Gleder meg til permisjon om to uker!
sweetsquirrel
 13:12 4.02.2008
Ikke så alt for lenge igjen nå nei! :) Ja vi ses på tirsdag, blir koslig!
katharina88
 22:54 4.02.2008
Ja det er i morra, tirsdag 5. februar treff på kafe k klokka seks. Håper det passer :-)
Bettth
 22:56 4.02.2008
Hei sweetsquirrel :-) Du har termin samme dag som meg du jo, hehe, 12. mars her også.. Er ikke mye jeg heller får konsentrert meg om utenom babyen, er vel normalt nå som det nermer seg.. Litt over en måned igjen nå bare!! Bare til å komme på treffet vårt i morra forresten!!
Bettth
 11:55 7.02.2008
Hadde desverre ikke mulighet til å komme på treffet på tirsdag- skal dere møtes igjen?
Så gøy at vi har termin samme dag Bettth :) Men jeg har en følelse av at gutten vår kommer litt før. Blir spennende å se!
sweetsquirrel
 23:31 7.02.2008
Neste terminklubb er tirsdag 26. februar klokka seks på kafe k i porsgrunn. Bare til å komme da hvis det passer! Blir spennende å se når de barna våre kommer ja, har en følelse av at min og kommer litt før.. Men kan hende det bare er ønsketenkning da :-)
Bettth
 10:41 11.02.2008
Har den samme følelsen jeg. Kanskje bare ønsketenkning ja:) Hehe! Men det er jo lov og håpe. Blir koslig den 26. har vært veldig koslig de andre gangene å, er ikke så mye jeg er ute og "lufter" meg, hehe!
Ikke lenge til vi ses igjen ladies;)
katharina88
 16:20 27.02.2008
Hei hei. Jeg fikk ikke vært med på treff i går for var ikke i form. Blir spennende å se hvor mange av oss som har fødet til neste gang da :-) Ikke mange dagene til mars nå.. Spennende!!
Bettth
 20:03 27.02.2008
Heia! Lurte på hvor du var igår, men da var du altså ikke på Føden... Vi avtalte nytt treff 18. mars klokka 18 på Kafe K. Det er riktignok i påskeuka, men ettersom det er flere som har termin omtrent da er det nok ikke alle som drar på fjellet. Lykke til - det spørs vel om vi sees før babyen din kommer!
Skrekkblandetfryd75
 11:11 29.02.2008
Å ja jeg håper virkelig babyen er kommet neste gang vi sees :-) Hehe nei spørs om så mange reiser langt når det er så nerme termin. Neida var ikke på føden, skulle skrivd en meld her og om at jeg ikke kom men hadde pcen på reperasjon. Men nå er jeg på nett igjen ;-)
I morgen er det mars, hurra!! GOD HELG :-)
Bettth
 15:10 1.03.2008
Hei jenter ;o)
hadde meg en bomtur på føden igår jeg....men det stoppet opp...
Begynte igår kveld med sterke rier (2-3 min mellom hver) murringer og smerter i ryggen. Da vi kom til sykehuset ble det registrert at det var sterke rier men så ga det seg....:o(( Jordmor sa det gjerne var sånn med nummer 3 at den var en skikkelig luring... Men vi lå der litt på fødestua til observasjon, skulle prøve å sove litt.. mannen min fikk sove i fødesenga/stolen he he... kl 03.30 ble vi sendt hjem igjen for da kom det inn ganske mange fødende som trengte fødestua....
Har ikke skjedd noe mer til nå men jeg håper det tar seg opp igjen i kveld eller natt ;O) frusterende å gå sånn....

jammen kom nr 3
 18:07 1.03.2008
Å så irriterende!! Og du som har termin i dag, kan tenke meg du er utolmodig nå.. En liten luring du har inni der.. Masse lykke til, skal krysse fingrene for at det skjer noe snart.. Hun andre som også har termin 1.mars, som er på babyverden "endelig08" har heller ikke født og er veldig utolmodig nå hun og, får håpe dere slipper gå mange dager over termin, uff..
Bettth
 12:56 2.03.2008
Uff, så kjedelig da:-( Tenker dere hasta opp til sykehuset når du fikk rier ja, det kunne jo gå fort denne gangen.
Lykke til videre. Håper du blir ferdig snart.
Ann-Kanin
 17:05 4.03.2008
Jammen kom nr 3: Har det skjedd noe mer med deg tro??? :-)
Bettth
 17:46 4.03.2008
Ja, jeg er kjempe spent jeg også..:-)
Åssen er formen din da, Bettth???
Ann-Kanin
 23:28 4.03.2008
Formen er ikke så bra, vært mye kvalm og sliten.. Venter fælt nå :-) Hvordan er formen din da Ann-Kanin? I morra skal jeg til akkupunktur igjen, håper det kan få litt fortgang i sakene :-)
Bettth
 20:29 5.03.2008
Heisann jenter.
neida, er fortsatt like sprekkeferdig jeg.....Blir sprø snart!!! ;o/ Tirsdag ettermiddag var det nok en falsk alarm, noen kraftige rier men så stoppet det opp. Men denne gangen ventet jeg med å reise til sykehuset. Men tilkalte moren min som barnepike for sikkerhetsskyld... men det skjedde ikke noe mer resten av kvelden... Begynner å bli ganske lei nå.... Vil ha han ut!! Var ikke noe sånn falske rier med de andre jeg har.... men har hørt at nr 3 er en skikkelig luring ;o)
Lurer på hvem som får først jeg... ;o) tror ikke det blir meg......
jammen kom nr 3
 23:35 5.03.2008
Er det fortsatt ingen som har føda av de som pleier å være på BIM treffet? :)
katharina88*Høygravid*
 16:24 6.03.2008
Nope, ingen enda.. For en treg gjeng.. hehe
Bettth
 10:43 6.03.2008
Ja, det blir spennende å se:-)
Håper du blir ferdig snart da, det er ikke noe morsomt å gå over tida.
Da blir lissom dagene enda lengre, selv om du har to til som opptar tida di.
Håper jeg slipper det jeg også egentlig, selv om jeg gruer meg litt til fødselen nå som det nærmer seg.
Kan jo like godt få en april baby jeg da, som har termin så seint i Mars.
Mamma tror han kommer 1 april:-) Så vi får vente å se.
Lykke til til alle sammen:-)
Ann-Kanin
 16:23 6.03.2008
Oi har det ikke skjedd noe enda, uff. Kan tenke meg du er utolmodig nå da. Irriterende med alle de falske alarmene da :/ Får håpe det snart ikke gir seg nå da.. "Endelig08" som var på termintreffet gangen før forrige gang som også hadde termin 1.mars har noe på gang, men har ikke hørt noe mer enda. Hun hadde rier i går men ble sendt hjem fra sykehuset igjen og skulle se om det tok seg opp.. Litt av noen luringer som er inni der ja, hehe.
Bettth
 10:36 6.03.2008
Hei hei, formen min er fin den:-)
Har "bare" bekkenløsning, så jeg er i Heistad hallen på tirdager og torsdager jeg også nå:-)
Skal en tur i dag tenkte jeg, for jeg var ikke på tirsdag.
Ufff, det er ikke morro å være kvalm altså, får håpe det skjer noe snart da, det er jo jammen ikke lenge igjen da. Neste onsdag har du termin, så det er jo maks tre uker ca til du har prinsessa di.
Syns tida går veldig fort jeg da. Kunne godt vært lenger til termin, samtidig som jeg gleder meg til å bli ferdig. hmmmm.
Lykke til da og så håper jeg du kommer på neste treff med stor mage eller med prinsessa di:-)
Ann-Kanin
 16:27 6.03.2008
Ann Kanin: godt du har fått begynnt på svømmingen da, jeg måtte slutte der for har vært i så dårlig form.. Men var veldig alright de gangene jeg var der da..
Ja jeg håper virkelig jeg kommer med ei lita prinsesse da ;-) Og at det er flere som har fått sine, hadde vært morro å trefft noen av dere på sykehuset da :-)
Bettth
 17:23 6.03.2008
Hallois- ville bare si ifra at jeg fortsatt er her ;) Har ikke orket å komme på treffene deres, tross gode intensjoner... Forrige helg lå jeg rett ut med omgangsyke- ikke særlig bra i kombinasjon med å være høygravid! Men ellers er jeg i fin form. Lykke til til alle her inne som enda ikke har født! Kanskje vi sees på sykehuset :D
sweetsquirrel
 20:50 9.03.2008
Sweetsquirrel. Du kan jo komme på treff den 18 mars på kafe K kl 18.00, da skal vi ha nytt treff:-)
Det er sååååå kos med slike treff, så bare heng deg på.
Ann-Kanin
 12:29 10.03.2008
18. mars er notert i boka :) Men jeg håper virkelig jeg har født innen den tid- var sikker på at det skulle skje i natt, men det var vel bare kynnere eller maserier. Begynner å bli utolmodig nå! Slimproppen gikk natt til i går, så kroppen begynner helt klart å forberede seg. Hvordan er det med dere andre?
sweetsquirrel
 10:44 11.03.2008
Nei, her er alt i orden. Merker ikke noe jeg. Er plaga med bekkenløsning da:-( Kommer vel garantert til å gå over termin tenker jeg. Men på den annen side merka jeg ikke noe med de to andre heller, før plutselig vannet gikk:-) Ja ja, vi får vente å se hva som skjer. Har jo nesten tre uker til termin også da.
Ann-Kanin
 12:48 11.03.2008
Eneste jeg har merka har vært litt murringer og litt stikninger.. Men sånn har det vært i flere uker nå så tar ikke det som noe tegn lenger :-/
Termin i morra, hadde håpa på å fått noen dager før men nå regner jeg heller med å gå dager over terminen.. Håper det ikke blir så mange dagene over!!
Bettth
 19:18 12.03.2008
Men dere kommer på treff på Tirsdag om dere ikke har føda :) ?
katharina88*Høygravid*
 11:14 13.03.2008
Håper det :-) Men har ikke vært i form de siste dagene så må se an formen litt.. Håper jeg har født innen det iallefall, hadde termin i går ;-/ vente vente
Bettth
 11:15 13.03.2008
Jeg kommer helt sikkert:-)
Ann-Kanin
 17:16 14.03.2008
Regner med at jeg ogå dukker opp, formen er litt varierende men stort sett god nok til å sosialisere litt. Blir småtullete av å gå rundt sånn og bare vente og ikke ha noe konkret å gjøre!
Skrekkblandetfryd75
 20:28 14.03.2008
Heisann ;o)
Jeg er ikke helt sikker på om jeg kommer. Tror nesten ikke jeg rekker det... Blir satt igang imorgen hvis det er kapasitet på føden ;o) Gleder meg kjempemye til å få det overstått og se lille nurket. Håper dere kommer snart dere også ;o)
jammen kom nr 3
 21:14 14.03.2008
Neimen er du her enda "jamen kom nr 3".. Uff, kan tenke meg du er lei nå. Får håpe det er kapasitet på føden så du blir satt i gang. På tide at du får babyen din nå!! Håper jeg ser deg på føden i helga ;-) Ble strippa hos jordmor og sjekka og hun hadde tro på at jeg kom i gang i helga, lov å håpe iallefall ;-)
Masse lykke til til deg !!!!!
Bettth
 11:52 15.03.2008