Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Klubb oktober 2006

Her kan dere møtes som har oktoberbarn. Utveksle erfaringer og gi hverandre gode råd. Riktig lykke til!
10 mnd kontroll=)
 22:54 23.08.2007
Hei=)

Vi var nettopp på 10 mnd kontroll med Leon og han er en STOOOOR gutt!
Veide 11,7 kg
Var 78 cm lang=)

Åler seg rundt om kring, kryper ikke enda, men har så vidt begynt å sleppe seg og gå bortover gulvet, mellom bord og stoler. Eller oss. Kjempestas!! Jeg er så heldig å få være hjemme litt lenger enn permisjonen, så Leon begynner i barnehagen i Desember=) Blir rart!

Andre som har vært på 10 mnd kontroll?
Leon-Sjønnassen født 19.10.06
Sv: 10 mnd kontroll=)
 20:03 24.08.2007
Her har vi ikke 10 mnd.kontroll.Men var å målte og veide han her om dagen da han skulle ha pass. Lilletrollet mitt er nå 8 kg og 71 cm.

Han krabber, reiser seg,går rundt bordet og er helt i hundre, nå er det virkelig gøy.
Hatt et par slitsomme netter nå,tror han sliter med noen tenner.

Han har fått barnehageplass fra slutten av oktober, så jeg skal gå hjemme til det. Begynner å føle meg klar for å komme ut i jobb igjen.
Men rart blir det, ser ikke helt for meg at jeg skal levere han fra meg 5 dager i uka,men sånn er livet:)
Nicita73
 23:43 24.08.2007
Miriam va 7980gram å 74cm.
ho hadde bare lakt på seg 90gram på 8uke, men ho har blitt grusomt aktiv de siste mnd. men ellers glad å fornøyd, så inga grunn t bekymring sa HS.

Ho røyse se opp ætte møblan heile tia, så d går ikkje ant å ta øyan fra ho et sekund... slitsomt... men d blir jo beder når ho får ballansen heilt i orden. ellers åle ho se frammover, å øve på å krype no.

Miriam e ei orntli RØRE-guri,ho røre absolutt alt som e innafor rekkevidde. å snakke e t ho, så blir ho enda verre...

veronica t
 01:03 28.08.2007
Ble 10,5 mnd kontroll på oss da!
Snuppa er 76 cm lang, og 10,2kg. Følger sin kurve kjempefint!

Hun krabber ikke ordentlig enda! Opp i krabbestilling, vugger litt frem og tilbake, før det som regel ender i en nesestyver :p Men hun åler seg fremover da! Så synd er det ikke på henne =)
Akkurat lært å vinke, si hadet, vise hvor stor hun er og klappe! Sååå stolt =)
vinterkyss *har gutt&jente*
 22:21 28.08.2007
75cm og 10,5kg. Stor og god :) Veldig aktiv, krabber, reiser seg, står uten støtte når hun glemmer seg, går rundt bord/stoler+++ "lille trøbbel" er kallenavn som er mye brukt, veldig til å plukke/rive ned ALT!! Herlig og aktiv tid nå ja.
1dag igjen, og da kom hun ;)
 14:23 29.08.2007
På 10mnd kontrollen var lille knotten min 76,5cm og 9,88 tung. Han er en skikkelig aktiv liten kar. Er høgt og lågt heie tia, nå er han jo begynt å gå, så det er travle tider:-)
deli
 21:26 29.08.2007
Fabben veide 7950gr og var 75,5cm på 10 mnd. kontroll. Skikkelig aktiv om dagen og kommer seg akkurat dit han vil:-))))
ventos
 18:52 31.08.2007
Julie var 10 kg og 74,5 cm på 10 mnd kontrollen :)

Kommer seg frem overalt og reiser seg til det meste. Snart går hun, står alene på gulvet og er ei veldig aktiv jente
Skal begynne i barnehagen på mandagen spennende ja
*Adnil* og Juliesnuppa
 19:14 31.08.2007
Mini var 10260g og 74cm.
Han reiser seg opp hele tiden og krabber rundt som bare det.

Morsom men travel alder dette her altså : )
Vimsemamma : )
 21:40 1.09.2007
gullet her var 8,6 og 72,5 lang.. litt under gjennomsnitt, men følger kurven bra.. (har ikke verdens lengste foreldre heller da....)
silje og prinsen
 22:06 10.09.2007
Snuppelurå her var 7620 gram og 72 cm =) Er faktisk glad for å se at det er andre små babyer her, for har vært litt bekymret fordi hun er så veldig periodespiser. MEN da har jeg senket pulsen litt....:) Når man er sammen med Leon-Sjønnassen her om dagene,så er det lett å se forskjell ja.......hehehehe!!! :D

Åler seg rundt om, inn på badet,ut igjen. Roter i papirkurven, river ut bøkene i hylla. Klapper,vinker og viser hvor stor hun er. Kan si HEI, SE, og ÅJ!! heheeh!!
OktoberNurk *Lycke*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------