Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Brystavvenningsdebatten

Nydelig, liten gutt 5mnd må brystavvennes NÅ pga mors medisiner.
13:42 30.08.2007
HJELP - jeg ble mamma for første gang nå 31. mars til en nydelig liten gutt. Alt har gått så flott, amming, soving - han er en veldig blid liten gutt. Vokser og trives. Men så har jeg fått diagnosen immunologisk sykdom med potensielt nyresvikt. Dette gjør at jeg må slutte å amme da jeg skal begynne med sendoxan som er cellegift. Det er så trist for gutten min blir hysterisk når han får flaske. Vi har prøvd forskjellige tuter på flaska, vi har prøvd med bare morsmelk på flaska, med morsmelkserstatning, med og uten maltekstrakt, vann med og uten sukker, vellling, forskjellige puréer man får kjøpt. Men han vil rett og slett bare ha pupp. Og nå har jeg ei drøy uke igjen å amme før jeg begynner på medisinen. Jeg er helt fortvila, vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er en helt desperat situasjon, lillegutt blir dehydrert og får hard mage hvis jeg ikke får han til å venne seg til flaska snart. Han får en nattpupp også, og uten den blir han også hysterisk. Han gråter i opp til to timer før han sovner av ren utmattelse når han ikke får pupp....:( HJELP!! Hva skal jeg gjøre, håper det er noen som har erfaring å dele av. Det er ikke så nøye med meg og brystspreng... Det er lillegutt jeg er bekymret for.
Pusekatt3
Expat!?
21:18 24.09.2007
Uff så trist! God bedring til deg. Jeg er dessverre ikke noen ekspert, men Expat her inne kan kanskje gi deg noen råd! Hun er ammehjelper. Gå forresten rett til Ammehjelpen sin nettside, de har tlf-tjeneste, epost-tjeneste og av og til Chat. De kan sikkert hjelpe deg! http://www.ammehjelpen.no/ Og hvis du liker helsesøsteren på din HS, ta kontakt med henne også, de pleier å ha peiling. Håper alt går bra med dere.
* * * Tutta
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------