Dette forumet er for de som kan tilby ledig plass i familiebarnehage eller hos dagmamma, og for deg som søker dette i Midt-Norge.
Dagmamma ledig på Ranheim. =)
10:42 4.09.2007
Hei-hei.
Erfaren dagmamma ledig,litt om meg selv:
*Har jobbet som dagmamma i mange år,har gode referanser.
*Samarbeider med annen dagmamma,dvs at hvis jeg må til tannlege,eller noe så tar jeg meg ikke fri,da hjelper vi hverandre. ;)
*Er med i åpen barnehage på menighetshuset 2 ganger i uken.
*Er på turer nede i fjæra,til biblioteket,og i skog og mark.
*Har stor hage med disser,sklier,lekehus og sandkasse.
Hei,
jeg trenger dagmamma til min datter som blir 3 år i septenber. Hun er tillitsfull, glad i andre barn og er glad i å være ute.
Vi bor i Ranheimsvegen og håper du ikke bor så langt unna oss.
Jeg trenger dagmamma til min sønn på 18 måneder snarest! 3-4 dager i uka. Jeg bor i Malvik, men jobber i Trondheim. Ranheim er helt ok, og du høres bra ut! Ta gjerne kontakt!!
Hei jeg trenger 50 % dagmamma til gutten min på 15 mnd. Har bare halv barnehage plass. Vi bor på grillstad fjæra. Har du noe ledig fra 1. april? Hadde vært supert om du kan. Gutten er blid og glad i å leke med andre barn.
Hei dere to.
Ser at jeg er treg til å svare.
Jeg har ingen ledig plass nå,beklager.
Men til høsten er det nok nye muligheter,jeg vet sikkert mer om det til sommerern.
Det er bare å sende meg innlegg om noen vi ha plass i fra høsten av,ha en fin vår,deilig med lysere og varmere tider. =)
Hei;
Jeg har ei jente som blir 3 år i september og trenger dagmamma fra ca 1 august-08, 4 dager i uken. Vi bor i Ranheimsvegen 189 og håper at du ikke bor så langt unna.