Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Spiseforstyrrelser

Kropp, vekt, følelser, følelser, følelser...
20:44 20.09.2007
Huff, jeg er deppa. Så deppa at jeg ikke orket å gå på trening. Og når jeg ikke får gått på trening blir jeg i det lange løp bare enda mer misfornøyd...Arrrrggg!!!!!! Det er så vanskelig. Har hatt et komplisert forhold til kropp siden jeg var barn, men har aldri vært noen fagfolk som har vurdert meg. Kanskje burde jeg vært innom støtteapparatet for lenge, lenge siden.. Er 24 år nå. Den vekten jeg vil ha er det fryktelig vanskelig for meg å oppnå, og å klare å holde, det er rett og slett ikke naturlig ut fra min forbrenning. Idealvekten min blir nok regnet som rett i underkant av normalvektig. Hodet mitt taler med to stemmer. På den ene siden ser jeg at jeg bør akseptere en vekt som er endel høyere, MEN jeg vil jo ikke det. For hvis jeg skal veie mer, er jeg jo feit - og jeg vil ikke være feit!!! På den andre siden har jeg lyst til å ha et naturlig forhold til kropp og vekt hvis jeg en gang får barn. I tillegg kommer jeg jo bare til å få mer strekkmerker for hver gang jeg går opp i vekt (får lett strekkmerker).. Alt tilsier at jeg bør godta en høyere vekt, men jeg VIL jo ikke, for da blir jeg FEIT, og ingen klær passer og jeg er bare stygg...
Vicky 83
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------