Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Søskenforum

Når få nr 3???
10:10 26.09.2007
Eg har ei jente på 2 år og 7 mnd.Så har eg ein sønn på 5.5 mnd..Når vil de anbefale at eg får nr 3??
PS!!Eg er veldig babysjuk:)
turidchr
Sv: Når få nr 3???
20:53 30.09.2007
Jeg tror jeg ville timet det slik at den yngste var cirka 2 år. Jeg har 20 mnd mellom mine to og den yngste er nå 18 mnd. Skulle jeg hatt et barn til, så hadde 18-20 mnd imelllom vært et minimum.
Anonym
Sv: Når få nr 3???
21:08 30.09.2007
Jeg var også veldig babysjuk like etter alle mine tre barn, de to første er det 20mnd mellom. Min erfaring er at det var for tett. Når lillesøster kom, ble storesøster plutselig så stor! Jeg følte at jeg ville ha hatt mer tid til å nyyyyte at hun var lita før jeg fikk en ny baby! Jeg hadde nesten en liten sorgreaksjon fordi jeg "mistet" lillejenta mi (førstefødte). Bare tull sikkert, men sånn følte jeg det! Vi får kankskje max 3-4 barn i Norge, spre dem litt så du virkelig får god tid til å kose, observere og bli kjent med dem før de får nytt søsken? Ideelt vil jeg personlig si er 2.5 år mellom søsken, blir aldersforskjellen for stor, så får de jo ikke så stor glede av hverandre som lekevenner i oppveksten? :-)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------