Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Brystavvenningsdebatten

off hjeeelp skal slutte å amme min 6 mnd gammel sønn
15:54 3.10.2007
Hei er det noen som har noen råd om kordan jeg skal slutte å gi han pupp, han får pupp flere ganger om dagen å om natten jeg har prøvd å gi han vann & saft om natten men det hjelper ikke. å jeg orker ikke å amme han mere ... noe tips =) ?
Anonym
Sv: off hjeeelp skal slutte å amme min 6 mnd gammel sønn
12:19 14.11.2007
er du HELT DUST OG SKADET I HODET DITT?????
hvorfor gir du et 6 mnd gammelt barn saft om natten?

er du tilbakestående?

søk hjelp på helsestasjonen din....
Anonym
07:39 17.11.2007
Det var da et voldsomt utbrudd av anonym her...

Men essensen i det er jeg enig i. En baby trenger ikke få saft.

Når du slutter å amme gir du mme i stedet. Vanlig melk starter du med når ungen er ett år.

Hva er grunnen til at du skal slutte og amme?
mayaya
21:24 17.11.2007
For å få slutt på natteamminga så starta eg med graut frå 6 mnd på kvelden, og da min lille gut endelig spiste godt med grøt, så slutta han med natteamming av seg sjølv. Dattera mi måtte få tilbud om vatn et par netter så ga ho seg også.
Ane S
21:56 26.12.2007
jenta mi slutta av seg sjøl... ved 6,5 mnd var hun lei melk og ville kun ha om natten... etter en stund... ca 7mnd ville hun ikke ha da heller... veldig greit;-) hun er snart 8 mnd og trenger ennå å få vann når hun våkner... men det blir bedre og bedre...;-)
Sarah`s mamma-01.05.07
12:46 17.01.2008
hvorfor i all verden skal du slutte amme et 6mnd gammelt barn... især når du har mye maat til barnet ditt. at du sier at du ikke orker syns jeg lir for egoistisk av ei mor... du som mor skal tenke på ditt barn. ikke deg selv. jeg kan forstå at du vil kutte ut noe av nattammingen, men vær så snill å amme om dagen. det er det beste barnet kan få
Anonym
21:47 28.03.2008
Det kan vaere mange grunner til aa slutte aa amme en bebi paa 6 maaneder (medisiner, gynekologens anebefaling, slitsom jobb et.c)
Jeg har staaende en taateflaske med tynn velling som jeg lager av oekologisk risgroet og morsmelkserstatning, og en termos med temperert vann saa jeg kan helle oppi litt og riste naar minsten er sulten. (viktig at en ikke lar en saann velling staa lunken i termos eller noe hele natta, det er nemlig bakterienes yndlingstemperatur)

Jeg har sluttet aa amme om natta, omtrent da gutten min var 6 maaneder, dette for at han skal sove godt hele natta. Jeg ammer om dagen enda, han er snart elleve maaneder naa. Det hender fortsatt at han vaakner og er sulten en gang, men ofte sover han hele natta. Da jeg ammet om natta vaaknet han mye oftere.
Zapfia
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------