ja barn lærer etter foreldrene sine men når dem blir større har dem jo egen vilje til å forstå at enkelte ting ikke er bra da!
ja jeg fikk også småjuling og blåmerkene er borte de og jeg har ingen me`n MEN jeg har men etter PSYKISK juling ... DET er verre det !!!
jeg tror at enkelte foreldre som bruker dasking, klyping er foreldre som er gode foreldre jeg. noen unger MÅ tas på den måten da. Ser på min egen 4 åring. han er helt nuts innimellom. tror han er baby og klarer ikke å "gå" å dette varer i to hele timer med sutring selv om jeg ikke går etter han og gir han viljen med at jeg skal ta han og gi en evt leke som han har RETT FORAN SEG..! nei da... blir det desverre dasking på hand til slutt....
hva skal en ellers gjøre... snakke til han haha det går ikke med min unge i hvert fall, de ter det flere som har sagt. ungen min er sta, tverr og vet hva han vil heeeele tia, aktiv til tusen med mulig adhd/hyperaktiv diagnose (ikke fått diagnose vet ikke noe), babytendenser, vanskelig å konsentrere seg, urolig inni seg og alt det derre....
hva vil dere som ikke dasker o.l gjøre da!!???
|