Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Klubb oktober 2006

Her kan dere møtes som har oktoberbarn. Utveksle erfaringer og gi hverandre gode råd. Riktig lykke til!
Hva har dere gitt barnet deres i 1-årsdagspresang?
12:07 12.10.2007
Noen lure tips? Hadde vert gøy å gi henne noe som hun kan ha glede av lenge.. Har lurt litt på å kjøpe et dukkehus (i tre som er litt solid). Det er iallefall noe jeg husker som den gøyeste leken jeg hadde når jeg var liten. Men hadde vert gøy å få¨noen tips fra andre. :-)
mamma-til-3søte små
Sv: Hva har dere gitt barnet deres i 1-årsdagspresang?
21:13 14.10.2007
Har bursdag her i huset om to uker, og æ tenkte æ sku kjøpe gyngehesten til Fisher-Price te ho. Den koste jo litt, men ho kan jo bruke den ei stund.
makiil
23:20 14.10.2007
Hun har hatt bursdag i dag, og vi skulle se hva hun fikk først. Siden hun fikk gåbil kjøper vi dukke som hun skal få velge selv!:-)
Riga + snulla & vesla
10:59 16.10.2007
vi gav Brio leker. Han skal få noen skikkelige bøker i Forsinket gave.. Morsomt å ha når han blir større.
Kanutten & småen
19:06 17.10.2007
Vi har kjøpt gåvogn fra Brio pluss at jeg har lagd en fotobok med mange kommentarer og utdrag fra dagboken jeg har skrevet fra hele hans første leveår
Amelia*OktoberGutt06*
23:15 18.10.2007
Vi kjøpte medlemskap i Stavanger Boligbyggelag. Greit med en del års medlemskap....:):)
OktoberNurk *Lycke*
12:39 19.10.2007
Bra det ikke bare er oss som tenker langt frem i tid.
Småen er med i både OBOS og TOBB. :D
Kanutten & småen
09:50 19.10.2007
Her fikk han Ficher price learning house! Han elsker det! Kjempekjekt!
Leon-Sjønnassen født 19.10.06
16:26 20.10.2007
Julie fikk Tobb medlemskap, 1000 kr på konto og Stonz "sko"
noe som hun kan bruke nå, senere og i fremtiden :)
*Adnil* og Juliesnuppa
20:49 3.11.2007
Tobias hadde burdsag på tirsdag, og han fikk en sånn god gammeldags gyngehest av oss. Samboeren min hadde en lignende da han var liten, og han elsket den. Satt og gynget på den midt på svarte natta, hver gang han ikke fikk sove. Ser dessverre ut som Tobias har "arvet" hans søvnproblemer.
oktobermamma-77 med Tobias
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------