...ja, nummer fire, ja! Kommet godt igang jeg, sjø! :-)
Jeg er født i 1973, og i fjor høst fikk jeg jente nummer tre, som nå er litt over ett år! De to eldste har en annen far som bor i nærheten, og som de er hos 1/3 av tida, de er 6 og 8 år gamle...
Den nye samboeren min fikk "tre barn" på to år, to stebarn først, og deretter en liten baby...så det ble en stor omveltning fra singeltilværelsen, men det har han taklet utrolig bra, og vi har det kjempefint! :-)
...men jeg tenker på at jeg skulle hatt et barn til, et søsken som blir igjen til hun som nå er minstejenta når de to eldste er hos faren... men helst før jeg blir "for gammel" og helst før aldersforskjellen mellom eldste som nå er åtte og nummer fire blir for stor... eller skal jeg ikke tenke slik? Hva tror du? Hva er best for vår lille store familie? :-)
Samboeren min som som sagt fikk tre barn på to år er nølende til mitt forslag om et barn til, men jeg synes det høres så fint ut med to "kull" når aldersforskjellen likevel skulle bli såpass stor, og ettersom hun minste etterhvert ikke har søsknene sine her de dagene de er hos faren...
MAJ, 34 år. |