Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Barn som pendler

Å pendle mellom to hjem er ganske vanlig i dagens samfunn. Men det kan være en utfordring både for liten og stor. Her kan du dele dine erfaringer med andre.
hadde dere flyttet?
22:38 16.10.2007
ble slutt mellom meg og barnefar for noen måneder siden.
da vi traff hverandre var han i militæret i hjembyen,da jeg ble gravid flyttet vi til andre siden av landet for han skulle studere.
han har et år igen av studiene,han har ingen planer om å flytte tilbake til min by siden det er slutt men er villig til å søke jobb og bo der om 1 år om jeg vil så han får se ungen.
men han driver og å treffer en ny nå,så om de blir sammen blir han jo her uasett.da sa han han fikk pendle.
jeg har familie i hjembyen men ingen venner som jeg har god kontakt med.
det har jeg her.
men føler liksom det blir feil å være her og,kom jo hit med han.
har ikke tenkt bo her resten av livet..
samtidig er jeg redd ungen tar skade av det..knyttet til pappaen sin og.veldig.
hva er deres erfaringer?
stavanger-oslo er jo ganske langt..
Anonym
Sv: hadde dere flyttet?
19:16 17.10.2007
Eg sjølv hadde ønsket å bu der nettverket mitt var og om eg hadde hatt ein jobb der som eg trives i. Hadde sjølv i tankene om å flytte, men planene blei endret p.g.a. protest frå barnefar, men no har han gitt meg "lov" til å flytte fordi han tenker på å flytte sjølv. Så eg hadde flyttet om eg følte for det, for det finst mange gode samværsordninger fram til barnet begynner på skule. Og det tek vel under ein time med fly mellom Oslo-Stavanger?
riwer
Sv: hadde dere flyttet?
22:16 22.01.2008
Jeg ble i Oslo da det ble slutt mellom meg og barnefar da barnet vår var 7-8 mnd. Savnet hjemplassen min (50 mil unna) veldig i starten, men nå stortives jeg og kunne ikke tenke meg å flytte.

Nå har derimot barnefar bestemt seg for flytte med ny samboer til hennes hjemsted.

FY FAEN! Jeg kunne drept!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------