Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Spiseforstyrrelser

Vet ikke om dette er riktig sted og fortelle dette på men jeg prøver.
 20:02 25.10.2007
Jeg er 176høy og veier 90kg. La på meg 25kg da jeg gikk gravid med min datter. Jeg sliter med så dårlig selvtillit ang vekten min og det har jeg altid gjort. Spise sunt funker ikke, ikke trene ingenting. Jeg føler meg som dritt når jeg går på gata og jeg føler at alle stirrer på meg. Jeg ønsker rett og slett at jeg skal få anoreksia. Jeg mener at det er den eneste måten at jeg kan bli tynn på. Jeg spiser og spiser men blir aldri mett så nå de siste dagene har jeg begynnt og spy alt etter at dattern min sover. Jeg føler meg så ren på en måte. Uff alt er bare trist og leit nå og jeg føler at ingen liker meg, aldri kommer jeg til og få meg kjæreste igjen sånn som jeg ser ut:S Vet egentlig ikke hva jeg skulle fram til med innlegget mitt men, måtte bare få det ut.
Anonym
Sv: Vet ikke om dette er riktig sted og fortelle dette på men jeg prøver.
 20:27 25.10.2007
Det er godt å få ut litt av det vonde ved å dele det med andre!

Som du helt sikkert vet er det ingen god løsning å kaste opp. Å trene og spise sunt hjelper selv om det ikke føles slik. Forventningene dine om hvordan det skal hjelpe deg kan bidra til at du blir skuffet og gir opp.

Å ta en pause fra tankene på mat og kropp og i stedet fokusere på det som er positivt i livet ditt kan gjøre at de tunge tankene kommer mer på avstand.

Husk at du er mer enn en kropp! Kroppen er en viktig del av identiteten din, men den er ikke alt. Finn fram til det du liker ved deg selv.

Kan være lurt å kontakte IKS (Interessegruppa for Kvinner med Spiseforstyrrelser) for å dele følelsene og tankene dine om vekt/mat og få støtte på det. Og det kan være lurt å kontakte legen din for oppfølging med maten/kontrollert vektnedgang.

Ønsker deg lykke til!
blond
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------