Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Tvillinger/trillinger/firlinger

Er jeg den enste her som ikke har gått ned alle kiloene jeg la på med i svangerskapet?
21:56 7.11.2007
Jeg fikk tvillinger i mai, la på meg 30 kilo i svangerskapet. Men har bare gått ned 10 kilo :(

zwit
Sv: Er jeg den enste her som ikke har gått ned alle kiloene jeg la på med i svangerskapet?
19:51 8.11.2007
slapp av...det er jo ikke no galt det da...

(fikk i april)jeg la på meg 24kg...gikk ned ca 20kg det første døgnet...ja,helt sprøtt...jeg var full av vann...

men har muligens gått litt opp igjen...for har igjen 5kg nå..men nå har jeg endelig fått begynnt å trene igjen så trener annhver/hver dag..nå skal det bli ordning ja..hehe

men hvis du vil gå ned så gå inn for det..forandring i matveien og trening om du ikke trener...

er ikke alle som har tid kanskje..men jeg trener etter jeg har lagt ungene..drar ca 1900-1930...så trener jeg på sats...
ღMaria fikk TO prinsesserღ
Sv: Er jeg den enste her som ikke har gått ned alle kiloene jeg la på med i svangerskapet?
18:26 10.11.2007
La ikke på meg mer enn rundt 15 kg men, har brukt 10 mnd før det forsvant.Magen er fortsatt litt slapp men, får håpe treningen snart hjelper på det også. Ellers er jo gutta så aktive att det går jo ikke å sitte i ro lenger, er jo god trening det også.

Så det forsvinner nok skal du se.
sarp m/ Niklas og Marius.
12:35 18.11.2007
Det tok litt tid før jeg begynte å gå "ordentlig" ned i vekt. Nå er gutta 13 mnd og jeg veier noen kg mindre enn da jeg ble gravid. Fatt mot!
svanine
14:41 18.11.2007
Tusen takk for svar :) Det har nå gått 6 måneder siden jeg fødte, men jeg er så utrolig utålmodig! Jeg trener, er ute og går tur hvertfall to ganger om dagen, ikke spiser jeg så usunt heller og jeg beveger meg mye mer nå enn det jeg gjorde før! Jeg skjønner ingenting! Men jeg får bare være litt mer tålmodig kanskje....
zwit
00:51 31.01.2008
det er alltid kurer for det meste, kutt ut karbhydrat potet ris o frukt,, å spis allden feiteste maten du kan tenke, egg å bacon dresinger. denne kure heter ketolyse kur å er norges kjent.. fødte tvillinger for fire mnd siden, har gått på den kuren i to uker å tatt av fire kilo. kjempefornyd så her er det bare å stå på, en skal kun mosjonere moderat 30 min dalig å det passer meg perfekt, enten det er spasertur eller huabeid,... gå til ketolyse.no lykke til
Anonym
14:25 31.01.2008
Denne kuren hørtes nå lite sunn ut, og hvis du ammer blir den iallefall ikke anbefalt!!!!
Anonym
10:06 16.02.2008
La på meg 12 kilo og gikk ned 20 etterpå pga amming. Når barna var litt over 6 mnd måtte jeg kutte ut amming pga at det tok for mye av meg + at snuppa bare beit:) Men amme var vidunder kur for min del.
Spiste alt jeg orket og vekten raste under det jeg ville.
Så kan man amme så er det godt for mer en en ting.
Nonesin
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------