Ads
Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Søskenforum

Jeg vil ha 3 men han vil bare ha 2 - andre i samme bås?
19:18 10.11.2007
Hei
Har to små på 4 og 2 år og har veldig lyst på nr. 3, men mannen min vil ikke ha flere. Vi har snakket om det flere ganger men det ser ikke ut til at han er på gli... Hvordan skal jeg forsone meg med at det blir med disse to? Noen som har angret på at de ikke fikk nr. 3??
Anonym
Sv: Jeg vil ha 3 men han vil bare ha 2 - andre i samme bås?
20:30 21.01.2008
Jeg har tre og ønsker fire... Jeg hadde to fra før når jeg møtte han, og ønsker to barn med han også så minstemor ikke er alenebarn når de to eldste er hos faren!!! :-)

Men du, jeg vet ikke hvor gammel du er- men kan du ikke vente noen år,da? Du har allerede to ganske små barn, kanskje ser mannen in annerledes på det om et år eller to?? :-) Slapp av og vinn tilbake kreftene, dyrk forholdet og få de to eldste mer selvstendige, og SÅ slår du til med nr.3?

Selv er jeg 34 og kjenner at jeg helst ikke vil vente så lenge, også fordi jeg vil at minstemor skal ha et søsken som er nær henne i alder! :-)

...vi får se om jeg får viljen min, foreløbig er han tilsynelatende ikke på gli! Men han er så snill, så kanskje neste år? ;-)

Jeg har også tenkt tanken om hvorden forsone meg om at det ikke ble noen nummer fire- da jeg ble alenemor så jeg for meg at enten ble det med de to første, eller jeg fikk to barn til med en ny mann....To "kull" så og si, og når hjernen har tenkt den tanken mange nok ganger, må huset brenne ned, jeg miste jobben eller noe for at jeg skal "forsone meg" med at jeg har fått de barna jeg skal ha! :-)
Heldig! Fikk datter 14.09.06.
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------