Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

September 2007 Klubben

Treffstedet for deg som har født i denne måneden og som vil utveksle erfaringer og undringer med andre i samme situasjon.
Fyr løs!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Prevensjon damer...hva velger dere??
17:55 13.11.2007
Pga hastekeisersnitt og komplikasjoner, får jeg ikke ha spiral som jeg hadde tenkt. Ser at Cerazette blir foreslått, men etter å he lset om det er jeg skeptisk pga blødninger ol. Hva skal jeg velge? Hormonfritt er å foretrekke, men vet ikke hva alternativ man har. Forslag?
nemifi
Sv: Prevensjon damer...hva velger dere??
18:23 13.11.2007
jeg går på cerazette, har brukt det nå i 2 uker å har vært litt plaget med hodepine og nå har jeg fått småblødninger. Det er nok å bruke truseinnlegg, men det er alikevel litt irriterende.
Kjenner også at sexlysten er ganske nedsatt.
Men skal nå holde ut litt lengre, ihvertfall til jeg må fornye resepten. Så får vi se om jeg kanskje begynner på noe annet.
Har en venninne som nettopp ble gravid til tross for at hun hadde kobberspiral, så de stoler jeg ikke på....
Anonym
08:40 14.11.2007
Hormonspiral hos meg og sterilisering hos mannen min.
Anonym
02:27 15.11.2007
Avholdenhet...siden det er 100% sikkert!:p
Riga + snulla & vesla
19:58 28.01.2008
Signerer Riga + snulla & vesla!

Siden jeg er singel så dropper jeg hormonene inntill videre ;).
anouschka med N&N ;)
17:10 30.01.2008
Jeg bruker minipiller, cerazette. Har brukt den i to mnder nå og er fornøyd, Har tidligere brukt ulike typer minipiller og ppiller, og har vert veldig plaget med bivirkninger, men denne har jeg ikke "reagert" på. :-)
vektbaby med prinsesse. :-)
17:11 30.01.2008
Jeg hadde forresten litt blødningsforstyrrelser i begynnelsen, men det var bare et par uker.
vektbaby med prinsesse. :-)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------