Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Spiseforstyrrelser

Tror jeg er på vei til og utvkle et problem..
 22:54 18.11.2007
Jeg har alltid hatt et anstrengt forhold til mat/vekt. Jeg har vært tynn, men aldri hatt ordentlig spiseforstyrrelser. Men alltid tanker om mat i hodet.. Slitsomt..

Nå etter graviditeten (8 mnd. siden), så har jeg den del kilo formye (20-30 kilo for mye syns jeg)..

Har meldt meg på et slikt easylife-opplegg på trengingsstudioet. Der drikker vi milkshake de 2 første ukene for å få et raskt vekttap, for så å legge om kostholdet, og trene.

Som jente så skal jeg ha 6 milkshaker til dagen. Jeg klarer ikke bytte ut alle måltidene, så jeg spiser litt kjøtt (rent) og litt salat en gang til dagen, i stede for shaken. Hender også jeg bytter ut shaken med en sånn "sjokoladebar" måltidserstatter..

Trener 3-4 ganger i uken, og går mye tur ellers.. Men jeg har nå fått det for meg at jeg spiser mye om jeg bytter ut shaken med salaten gang til dagen..

Har gått på dette en uke i morgen. Foreldrene mine sa at de syns jeg hadde tatt av.. Men føler dem sier det fordi de må.. Huff.. Føler jeg erpå vei inn i en ond sirkel nå.. Men er livredd for å utvikle spiseforstyrrelse.. Men jeg har aldri hatt god selvtillit, eller hatt et bra forhold til kroppen min og vekta mi.. Selv om jeg ser nå at den gang så var jo så absolutt ikke overvektig..

Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget.. Men godt å få letta hjertet.. Ikke så øett å snakke med andre som ikke har følt/føler det på kroppen selv.. Føler meg så dum og, føler at folk tenker: "hun kan da ikke ha et problem, hun er jo feit".. Men inni hode mitt så har jeg bare myyye skyldfølelse for det jeg spiser..

Vanlig dag:
Shake
Shake + banan
salat+ kjøtt

Frukt utenom (jordbær, banan eller mango).. Men får dårlig samvittighet avå spise frukt også nå.. Enda jeg ligger nok en del under 1000 kalorier til dagen, og trener..

Hvorfor skal det være så vanskelig??
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------