Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Spiseforstyrrelser

hva skjer med tunga mi...?
 09:23 23.11.2007
Har konstant skikkelig ekkel smak i munnen. Kjennes ut som jeg ikke har pusset tennene på ei uke. Akkurat som om jeg har et belegg på tunga som ikke vil vekk. Er ganske sår også. Noen jugeblemmer og hvite små flekker...
Har spist ganske lite det siste året. I tillegg til at jeg kaster opp i perioder. Har gjort begge deler i det siste, så jeg lurer på om det kan ha noen sammenheng med det som skjer i munnen min....? Skikkelig ekkelt : (
Anonym
Sv: hva skjer med tunga mi...?
 21:25 24.11.2007
Hei, jeg tror ikke det har noen sammen heng. Jeg verken spiser lite eller kaster opp, men opplever dette fra tid til annen, kan ta uker å bli bra, men her gikk det over av seg selv. Men det er ikke spesielt moro nei. Du kan evt prøve sånn munnskyllevæske som før het Hibitane, husker ikke hva det heter nå, men inneholder klorhexidin tror jeg. Brum flaske med hvit kork. Det svei noe innmari hos meg, men det lindret litt...Lykke til
Anonym
 23:57 24.11.2007
Prøv å drikke rikelig med vann. Kanskje det er alt som skal til.
blond
 08:07 25.11.2007
Synes det høres ut som du har en soppinfeksjon... Snakk med legen din om behandling! Det har med at immunforsvaret ditt ikke er bra for tiden.
Expat
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------