Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

DIB-treff Aust-Agder

Sånn,da var nytt treff satt opp:)
23:24 28.11.2007
Gleder meg til å treffe folket. Blir spennende å se bebisene til "sol og varme" og "the rose". Sist jeg så dere var dere digre som hus *gliser rått*

Klemklem:)
Jiterbebis-tøffere enn toget
Sv: Sånn,da var nytt treff satt opp:)
15:26 29.11.2007
Treff...jippi... bare et lite spørsmål.... kan vi ta treffet samme tid på tirsdagen heller???? Er på skolen ons-fredag hver uke :( og jeg har jo sååååååååååååååååååååååååå lyst å være med jeg også... Hvis ikke må jeg komme nærmere kl. 16.00.... forresten - vet vi skal ha heldagsprøve neste uke - og da er det kanskje lesedag ons+tors... skal sjekke det opp imorgen - men hvis ikke... kan vi ta tirsdagen da????? :) smiske smiske... :)
sol og varme
18:56 29.11.2007
ja jeg blir gjerne med jeg hehe. var digre som hus sist ja hehe. nå er babyen ute så det er jo bedre. men ser vel fortsatt ut som et digert hus. gøy å treffe deg også jiterbebis.se ditt lille nurk. men er vel større enn min hehe.
TheRose
18:31 30.11.2007
kremt og host :)
Ser ut til at vi kun skal møte opp og få oppgaven på skolen den 5, så da kan jeg og Lukas komme :) -fikk ikke noe direkte bra svar, men de andre forsto det sånn...så da satser jeg på det. Må jo komme på
1-måneds "bursdagen" til Lukas... ;)

Sees da jenter - bli med... :)
sol og varme
21:32 30.11.2007
gleder meg!:D
TheRose
00:13 1.12.2007
YeY!!!! Gleder meg:)
Jiterbebis-tøffere enn toget
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------