Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Barnestelldebatten

hvor mange kluter og håndklær trengs?
23:50 30.11.2007
hei.jeg skal ta ks 10 des.synes plutselig at jeg kanskje har lite kluter, de har jeg 8 av (gas) 5 håndklær til stellebordet og 3 badehåndklær. må jeg kjøpe flere først som sist? trodde liksom jeg hadde alt klart nåda.
Anonym
Sv: hvor mange kluter og håndklær trengs?
22:29 7.12.2007
Hei du!

Kjøp 15 gaskluter og 10 små håndkær til stellebordet, det går sykt mye håndklær i begynnelsen. Da bæsjer de og tisser med en gang det kommer luft på stumpen, he-he.

Dessuten får du ikke like god tid til å vaske så ofte som før;-)

Ellers anbefaler jeg Mesoft-kompresser til bleiestell, ( egentlig sårkompresser, du får kjøpt 100 til 24 kr på apoteket. Str-10x10 cm), de er myke og gode også slipper du å koke bæsjekluter...

Lykke til med ks, du har mye å glede deg til framover!!!!!!

OsloMor
Sv: hvor mange kluter og håndklær trengs?
15:37 8.12.2007
Min mening er at man aldri kan få for mange. Det blir mye vask og med en nyfødt er det ikke alltid man har tid til å sette på en maskin. Bedre å ha mange håndklær og kluter enn å slite seg ut på å vaske hele tiden. Du kan jo ønske deg det i barselsgave.
blond
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------