Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Klubb desember 2005

For dere med barn født i desember 2005!
Gratulerer med dagen, alle desemberbarn!
 18:13 3.12.2007
Hipp hipp hurra for alle jentene og guttene våre som fyller hele 2 år denne måneden! Tenk, for to år siden gikk mange av oss med store mager og bare ventet på å få bli kjent med vidunderne i magen. Noen hadde allerede fått hilst på sine søte små. Husker hvor utålmodig jeg var på denne tiden, trua med å ake ned trappa uten snø!
Og nå er det små toåringer som løper rundt og prater, hopper, synger og danser, skriker litt, og viser viljen sin :-)

Vi er rike, alle mann.

Hver desember kommer jeg og til å tenke på lille Johanna, som nå er blitt storesøster, som de sterke foreldrene aldri fikk se vokse opp. Og da tenker jeg hvor heldige vi er, hvor takknemlig jeg er for å ha en frisk, liten krabat som for øyeblikket ligger på gulvet og tegner. Tenker på deg, Johanna.

Bursdagshilsener fra meg og lillegutt

Fru Gyldenkron
Sv: Gratulerer med dagen, alle desemberbarn!
 20:35 3.12.2007
Så fint skrevet Fru Gyldenkron=)
Ja, det er rart at de små som nettopp(??) var i magen vår allerede er 2 år gamle... Vi er utrolig heldige som har fått tatt del i livene deres helt fra begynnelsen av og frem til nå, og jeg ønsker meg 200 nye år sammen med frøkna vår!

Tenker også ofte på Johanna og Kibimor, og gråt av glede da jeg leste den siste fødselshistorien hennes. Johanna fikk aldri leve utenfor magen, men hun har satt spor hos mange av oss,og blir ikke glemt med det første!

Gratulerer med dagene alle sammen!
*~Tommage~*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------