Mai 2007 Klubben
Klubben for deg som har født i mai 2007 og som har lyst til å dele erfaringer og undringer med andre i samme situasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Vennlig hilsen jordmor Siri
Til Keisersnittnr3, VarGraviden*fikk nr3* og Barnimagen3 |
15:34 4.12.2007 |
|---|---|
Hei Var ikkje plass til fleire innlegg på tråden vår på Barnimagen, så eg starte ein her eg..... |
|
| camhella | |
Sv: Til Keisersnittnr3, VarGraviden*fikk nr3* og Barnimagen3 |
17:54 5.12.2007 |
|---|---|
hei hei:)) sku ha komt oss inn her for lenge sio vettu, men no får me håpa at alle ser tråden her inne:)) Har fått adr dåkas:)) Ellers?? her går da i jobb:(( og skal begynne å baka litt te jul, er ferdig med presangane,så no skal eg prøva å slappa av med ungane å få litt julestemning etter kvart:) kosa dåke i adventstida klem |
|
| keisersnittnr3 | |
21:09 5.12.2007 |
|---|---|
Hei Eg er nesten ferdig med pressangane. Trur ikkje da er mange som mangler. Sendte nåko lite til Snorre og Eline i dag (litt tidlig ute, men ville unngå jularushet på postkontoret). Barnimagen: Eg putte Nadine sin i postkassen dåkas når da nærme seg litt meir jul. Går tur forbi dåke rett som da er :) No har me nett vaska bak komfyren og kjøleskapet. Da trengtes for å sei da sånn :) Godt å vera ferdig med da. Min kjære fant selfølgelig 2 STORE edderkoppar bak om der. Eg HATE dei krypo der. Godt dei er vekke no :) Ha ei fin adventstid alle sammen. Er ei kjempekoslig, men ofta litt travel, tid. Klem |
|
| camhella | |
21:08 6.12.2007 |
|---|---|
Heihei! Innom for å visa at eg har med meg at tråden e flytta;) Da va vel på tio no.....hehe! Lenge sio me hadde nåke i magen;) Glede meg sånn te jul atte...nett så ein onge! Men imens dei gler seg te pakkane, e da no helste maten så står i fokus hos meg! E ferdig me julapakkane eg åg - å da e ein herli følelse! Ska berre slappa av fram mot julo no....da vil sei, eg ska ta nåken vakte på Parfymelle då, men da e bare kjekt! Så spara eg opp timane å får utbetalt lønn seinare, eller tar da ut i vare - får sjå. Tenkte eg sku laga karamella i kveld, men no ser eg at klokko allerede e så møkje atte....åsså e da jo finale i Peking Ekspress, å da MÅ eg jo få m meg!;) Eg e me på treff på nyåret! Å eg har adressene dåkas - så da kjeme ein liten julehilsen i posten før jul;))))) Berre 18 daga ijenn - hehe! -kjenne eg har sommarfugla i magen !!! Ha ein fine kveld! |
|
| VarGraviden*fikk nr3* | |
09:52 7.12.2007 |
|---|---|
Hei hei!!! Sooooo lenge sio eg har vore innpå desse sidene, men no måtte eg berre innom og samtidig je beskjed om at eg har fått med meg den nye tråden. Kan ikkje dåke alle senda meg ein melding i postkassen her, om ka adressene dåkas e?? Tenkte eg sku je dåke presang itte jul, for eg får ikkje tid te nåke treff før jul:-(, blir berre so stressande. Men eg vil heller senda da. Og dåke, skriv ka str Eline, Snorre og Erik bruke no, når dåke sende adressene:-). I går baka me pepperkaker, og pynting te jul va gjort forrige helg, berre julatreet ijen:-). Ska baka julamenn, sandnøtter og smultringa. E stort sett berre da me ete. Eg gleda meg åg te maten i julo!!!*ler*, men eg har IKKJE godt av da, eg går berre opp,opp og opp i vekt for tio:-(. Vett ka mitt nyttårforsett e ja!!!! Eg e me på treff øve nyttår,men helst ikkje før den andre veko ->....... Men no må eg eta frukost før eg daua. Me snakkes, og gleda meg te eg får sjå dåke og dei deilige bebisane dåkas:-))). Klem frå |
|
| barnimagen3 | |
14:39 7.12.2007 |
|---|---|
hallooen:)) Kjenner eg er litt misunnelige på dåke som har bakt og vaska:)Har ikkje gjort noken ting eg enno, har vore så mykje jobbing,skal på jobb heile helga og så eg får sjå koss dette ende:(( Skal baka kakemenn med ungane i morra etter jobb, så er me i gong. Tusen takk for julakortet camilla, er ein liten sjarmør han erik. Pakken får me venta med te jul:)) Skal vaska gongen no etterpå, og i dag skal eline inn på da nye rommet sitt, uff vondt i magen eg,men får sjå om da hjelpe på søvnen hennes:)) kosa dåke i helga adventsklem frå |
|
| keisersnittnr3 | |
16:50 7.12.2007 |
|---|---|
Heisann Eg er ikkje begynt på julabaksten enda. Og trur eg tar enkel julavask og. Er begrensa ka ein får gjort med ein liten ein som helst skal ha oppmerksomhet heila tida. Og min kjære jobber jo stort sett overtid, så han ser me ikkje så mykje for tida :( Renate: Da går sikkert fint å legga Eline på eget rom skal du sjå. Da er nok værst for mamma da der... Eg huska når eg sku legga Erik på eget rom. Eg syns IKKJE da var noko kjekt. Men han sov som ein engel han den natta og var bli som ei sol når han våkna :) Lykke til i alle fall. Ha ein fin kveld og ei god helg. Klem |
|
| camhella | |
17:05 8.12.2007 |
|---|---|
Hei No har eg hatt mamma på besøk. Me har bakt julamenn og "gamle jomfruer". Pepperkaker "bakte" eg vell (ferdig deig, så eg kan vell kanskje ikkje kalla da baka ;) ) i dag morges før kl var 7 trur eg :) Erik syns da var morgon kl 5 i dag han :( Så då sto me opp. Kjenne eg begynne å bli temlig trøtt no. Korti pleie dåke legga ungane og kor lenge sover dei då? Takk for pressang Reante. Me spare den til jul :) Ha ein fin kveld. Klem |
|
| camhella | |
18:37 8.12.2007 |
|---|---|
hei hei. no er eg nett komt heim fra jobb ( ca 1 time sio) skal laga kakemanndeigen no etterpå,så kjeme ei venninna og ungane hennas å bake med oss i morra.( ar vore tradisjon sio vilde var lito:)) Eline legge seg i 20 tida, sove te 1,får litt pupp og sove te ca 4, får pupp igjen( snakk om noken min) sove te alt mellom halv sju-sju. sku jo legga ho inn på rommet sitt igår, men døra inn der er litt mindre enn dei andre så me må skru fra sengo, så då vart da ikkje i går. even synst da var litt tidleg he he, men eg er klar for da, kanskje ho er flinkare om natto då? trenge jo ikkje pupp på natto lenger. Bare eg som er så trøtt om natto:)) No snur eline seg rundt på golvet med hjelp fra armane, ake seg bakover, er vel ikkje lenge te ho drar seg framover heller:)) No lage even biff og fløtepoteter te meg, da skal bli deiligt, no skal eg opp å bada med eline, kosa dåke i adventstida:) klem |
|
| keisersnittnr3 | |
23:16 9.12.2007 |
|---|---|
Heihei! Huff, ditta har vore ein tung dag! Va på julabord på Arena i går - å da tok litt av kan ein trygt sei. Havna på fest ittepå å da va bare såååååå skamkjekt! Ein perfekt kveld! Men...eg klarte jo da mesterstykke å knekke av ein bit av eine framtanno mi!!! Ser ut så Kurt Nilsen - hehe - får bare ringa tannelegen i måro å håpa eg kjeme te ganske snart! Alkohol, høge hela å klinkeis på veien e ingen god kombinasjon! Kristoffer, Anne Marte å Snorre sov hos pappa å dei - å da hadde gått kjempefint! Snorre hadde sovna som ein stein kl 18.45, vore våken å fått litt melk i 03-tio, så hadde han såve te 07;))) Eg fekk veta i dag a ei veninna av meg e gravid!! Hu har ein gutt på 6 fra før, å ditta blir nr 2;))) Får nesten lyst sjøl åg eg.....hehe! Nai, no må eg komma meg te sengs! Skikkeli sleten i dag.... Natti |
|
21:35 12.12.2007 |
|---|---|
Hei hei!! Takk for addressene:-). Sender pakkane i posten i morgon reknar meg med, so då har dåke dei i helga el rett etter helga:-). Håper dei blir brukt:-)). No har eg handla alt inn te jul, bortsett frå små ting so må handlast rett før, og eg e egentli ganske lei av jula i år, før den har begynt. E jo so masse styr og kjøpemas!! Te neste år har me heldivis bestemt oss for å ikkje kjøpa te kvarandre oss søsken.......Men håpa iallefall ungane blir fornøyde, sjøl om dei får ein del mjuke pakka i år. Håpa me får te et treff etter nyttår, då SKA eg få da te, men håpa me kan ta en dag både eg og graviden har barnehagedag då:-) No må eg få i meg litt mat itte gammalt. Har vore sjuke i 3 daga med influensa og Nadine har åg vore sjuk, og har fremdeles ein forferdelig hoste og potta tett i naso= minimalt me søvn på både ho og meg om nettene, og da merkast:-(, håpa ho blir snart frisk, for da e slitande i lengden, og spesielt når eg sjøl ikkje e heilt på topp. Me snakkast:-) Klem frå |
|
| barnimagen3 | |
00:41 13.12.2007 |
|---|---|
Heihei! Ikkje mykje nytt på min front - berre innom å seie hei;) Gler meg te jul eg...føle lixom ikkje at da har vore nåke stress i år....pakkane va eg ferdi me for leeeeenge sio (tips: handl på salg i januar å bygg opp et lite lager;)) -hadda bare dei aller nærmaste igjen å kjøpa te.... Har te å me hatt ti te å baka kakemenn, peppernøtte, laga heimalaga karamella og brente mandla;) Trur nok kanskje eg står i fare for å få litt panikk heilt på tampen....føle eg har tatt da FOR roli i år- menmen - julo kjeme no likavel den, enten me fekk gjort alt i forkant elle ikkje;) No ska eg hoppa te køys!!!! Snakkis! |
|
07:30 13.12.2007 |
|---|---|
god morgen jenter:)) Eg vil sova!!!!!!! føle te eldre ho tøtto mi blir te mindre sove ho, har vore oppe 6 gonger i natt, begynte når ho var 4,5 mnd, når ho fekk tenner,så var da vannkoppane og så har da bare aldri slutta, kjenner da at no må eg få meg ei heil natt søvn snart. Skjønner godt at du er trøtt stina, ikkkje kjekkt å vera sjuk når ungane er sjuk i tillegg. I år har alt vore eit mas før jul men har vore mykje jobbing på meg så det er vel det som har hindra meg i å få den stemninga som eg er vandt til. Men i går fikk eg bakt litt, og når eg var ferdig kom eg på at eg hadde lovt å baka te skulen, for da er juletrefest der i dag. Ho eldste skal ha oppvisning med noken andre jenter i klassen, så no har da vore øving i fleire dagar::))) Jonas skal gå lucia på festen. tradisjon at 1 klassane gjere da. Eg gler meg te treffet, skal bli kjekkt å sjå dåke og nurka dåkas igjen. er ei stundt sio sist no. Ja jenter, kryss fingrane dåkas for meg, for i dag eller mårra for eg veta om da blir salg av butikken eller ikkje, er litt spent no, hadde vore så deilig å fått solgt da. No får opp å vekka nokre ungar ha ein fin luciadag jenter klem |
|
| keisersnittnr3 | |
10:48 13.12.2007 |
|---|---|
Hei Veit koss da er å mangla søvn. Får stort sett ikkje meir enn 4-5 timar søvn pr natt lenger. Erik sovner for så vidt tidlig, men våkner nåken gongar på kvelden, men da er jo før eg legge meg stort sett. Men so har jo eg ein del å gjera etter han er lagt, så då blir da stort sett alt for seint i seng for min del. Helde på å strikka genser til han, og har so lyst å vera ferdig før jul. Er redd den skal bli forliten før eg er ferdig med den :( Og so helde me jo på å pussa opp denna kjøkkeninnredningen. Trur da blir fint, så da er jo litt kjekt og. Men da er sånne ting eg ikkje kan bala med når Erik er vaken. Men Mamma skal passa han frå lørdag til søndag. Då får eg 1 natt med søvn!!! Gleder meg til da. Men like i grunn ikkje heilt tanken på å levera han frå meg uten nåken ordentlig grunn... Men da var mamma som spurde om ho kunne få ha han på overnattingsbesøk, så eg får vell berre takka og bukka. Har ikkje hatt over 5 timar søvn på aldri så lenge. Dei kveldane eg legge meg tidlig, så kan eg vera sikker på at då vakner han mangen ganger om natta. Så da har neste ingen ting for seg ;) Lengte etter søvn no!! :) Men han er veldig snill og grei og blid for tida. Nyte kvart minutt med han :) Ha ein fin dag jenter. Gler meg til å sjå dåke igjen!! Klem |
|
| camhella | |
10:29 14.12.2007 |
|---|---|
Heisann!! ENDELIG sov Nadine heila natto sånn so ho pleie. E litt mindre tett i naso no og hosten har begynt å avta, med hjelp av litt medisiner, so da va jammen deilig å ha ting te da normale igjen!!! Har jo ikkje hatt nåke problem med ho angåande soving,so i tillegg te å vera slakk sjøl blei ditta veldig tungt. Men no håpa eg alt kjeme te da normale igjen. Ho har ikkje fått tenner endo, og eg synes ho e veldi sein. Søstrene fekk dei når dei va 5 og 6 mnd, og ho e jo snart 7 mnd! Men dei kjeme vel snart. E jo fleire i barselgruppo mi sine unga so ikkje har fått, og der e jo Nadine og ei te, dei yngste(fødd samme dag). So eg misunne ikkje dåke so må opp fleire gonga om natto, og har hatt da sånn lenge, eg synes desse dagane har vore heilt grusomme(men tåle litt mindre når ein e sjuk då)! Håpa virkelig at du får solgt Renate, da høyres jo ikkje nåke kjekt ut i da heila tatt, den situasjonen du e i no!! Ska jo liksom vera heima å kosa deg med Eline du no!! Krysse alt eg har for deg!!! Har forresten sendt pakkane te dåke i går, te deg åg Camilla:-). No gjenstår da berre vasking te jul her, so e eg iallefall klar, elle klar for at julo ska bli ferdi! Har ikje hatt sånn "jule-stress" følelse so eg har i år før. Litt kjedeli å ha da sånn, men håpa at da ordna seg te julafta kjeme. No må eg begynna på vaskingo, Nadine har lagt seg te å kvila, so visst ho e "seg sjøl igjen", søve ho i ca 3 tima no, so då får eg gjort ein del:-) Klem frå |
|
| barnimagen3 | |
10:53 14.12.2007 |
|---|---|
Hei Kjeme innpå å skrive seinare viss eg får tid. Sku berre "sei" til deg Stina at eg putte pakken til Nadine opp i postkassen dåkas i neste veka. Går jo tur forbi der i blant :) Har dåke postkasse i veien før huset dåkas? Ha ein kjempefin dag. Tenkte eg sku baka litt julakjeks igjen no. Dei "Gamle jomfruene" (=noko alla komfektkjeks) er da allerede begynt å minka på :) Klem |
|
| camhella | |
15:52 14.12.2007 |
|---|---|
Hei igjen! Måtte berre inn å spørra deg Hege om oppskrifta te dei deilige karamellane me fekk i posten idag!!!*ler* Ungane elska dei!! Kan du ikkje senda meg ein melding her med oppskrifta og framgongsmåte?? Ja, Camilla, me har postkasse ved hekken vår på oppsida av huset(veien du kjøre opp te skulen):-) |
|
| barnimagen3 | |
09:42 15.12.2007 |
|---|---|
hei hei. Ja i dag er eline 7 mnd gammal. Tida har gått kjempefort. I natt sov ho på rommet sitt for første gong. Ho vakna nokre gonger, men eg var flink og ga ho ikkje pupp:)) Får håpa da går seg te etter nokre dagar:)) Hege . tusen takk for pakken, enig med stina at dei karamellane var gor, så hadde vore kjekkt og fått oppskrift:)) No skal eg og mannen vaska loftet, i morra tar me resten nede, og så skal vi på julamarsj. Har ein tradisjon her i byggefeltet at me går lysmarsj og sunger songar på veg opp i skogen der nissen sit og venter på ungane, tenner eit stort bål. hadde vore meir stemning med snø,men eg trur me har opplevd da to gonger på desse ni åra me har hatt da. men ungane koser seg så det er jo det viktigaste. Ha ei fin helg klem |
|
| keisersnittnr3 | |
17:19 15.12.2007 |
|---|---|
Hei Er enig med dåke andre om att karamellane var knallgode :) Ei oppskrift hadde vert kjekt ja :) No har me vert på leirvik å handla. Er ferdig med julapakkane, men har nåken få me må pakka inn. Erik er levert til Mamma. Han skal jo sova der i natt (viss han ikkje skape seg galen og eg må henta han). Så no skal eg prøva å få gjort litt husarbeid her og pynta til jul. Renate: Høyrtes kjempekoslig ut med julamarsjen :) Nei, da var da husarbeidet. Har lagt så mange unnskyldningar no for å sleppa å begynna på da :) Ha ei kjempefine helg jenter. Julastemningsklem frå |
|
| camhella | |
20:34 15.12.2007 |
|---|---|
Heisann alle sammen! Sitte heima å har ein skikkeli "go-gammaldags"-lørdagskveld;) Ungane e nett komt seg i seng, så no senka freden seg her i huset. Snorre har vore ute meir elle mindre heile dagen i dag - så han va heilt ferdi kl 18.10...fekk han i seng, og han har sove så ein stein! Kjekt om han sov litt frampå i måro;) Gler meg te jul!!! Her e me heilt i ruta, alt e klappa å klart - ungane går og trippa kvar dag å e så spente atte;) Einaste eg har ijenn å gjera no e å brenna 5 eksemplar av ein cd av Missy Higgins så dei på jobben ska få ilagme nåke anna;) Da går no kjapt da.. Karamella: 50 g smør 1/3 liter kremfløte 2,5 dl sirup 3 dl sukker ca 2 ss vaniljesukker -smelt smør, ha i resten av ingrediensene og kok opp. Bruk ein kjele med tjukk botn, og la massen småkoka i MINST 1 time (til det er skikkelig grøtete i konsistensen). Rør med jevne mellomrom. Hvevl massen på bakepapir i en form eller på steikeplata og la den stivne. Del med kniv i passande biter. Tips: jo lenger karamellmassen koker, jo hardere blir karamellene i konsistensen.... No ska eg sjå på tv...hehe...e så lenge sio eg har sotte heima ein lørdagskveld...e liksom allti nåke! Skjønt å bare slappa av!!!! I måro ska eg jobba fra 14-18 på søndagsope, så da e greit å ta ein roli kveld;) Knottis! -ha ei fortsatt flotte helg!! |
|
00:53 16.12.2007 |
|---|---|
Hei jenter :) No har eg vaska huset ( i alle fall første etg...) og pynta til jul. Kjenner eg begynne å koma i julastemning no :) Fekk sms frå mamma i 19 tida om at Erik var sovna så eg satse på han sover natta gjennom så mamma får sove litt og. Gleder meg til å henta han igjen... da har eg gjort siden eg leverte han :) Men godt å få kvila hode litt og få gjera litt ting som eg elles ikkje får tid til. Ha ei fine helg! Klem frå |
|
| camhella | |
13:25 16.12.2007 |
|---|---|
hei hei jenter-)) Ja no er me snart ferdig å vaska ned heile huset. har igjen å vaska loftstova. lukter grønnsåpa i kvart rom:))) eg var på gevebyttefest ig år med masse jenter, var ikkje heima før i halvtre tida i natt så noer da nok festing for ei stund. Naboane har tatt med seg eline på tur, fekk med mat te ho så eg veit ikkje kor tid dei kjeme heim igjen. dei andre ungane er ute å leike og mannen er gått på jobb, så no vart da så stilt i huset.Tenkte eg sku slappa av litt da er så lenge sio eg har vore aleina i huset. har kokt meg te og funne to av karamellane dine hege, så no skal eg kosa meg før eg tar fatt på loftstova. Må blir ferdig med den før finalen i håndball:)) Klem fra |
|
| keisersnittnr3 | |
Heisann !! |
11:43 19.12.2007 |
|---|---|
Hei ! Ja, no har me laga karamella Hege, og dei vart kjempe goe, og ungane har snik-ete, so da e nesten ikkje meir igjen allerede*ler*. Eg vett Camilla har fått pakken sin, har du Renate og Hege da åg?? Tullete i håve so eg e for tio, so pakka eg takkekortet(brudebilde) inn i sjølve pakken t deg Hege og Camilla!! Da va jo IKKJE meiningo, so visst dåke vil, kan dåke berre åpna pakken, blir jo litt teit å åpna da på julafto*ler*!!! Uff, Nadine, slite med denne hosten endo, og me eingong ho e litt ute, begynne da for fullt igjen!! Men ho sove iallefall stort sett igjennom heila natto då. Men no må eg vaska litt mens ho sove, so me snakkes Klem frå |
|
| barnimagen3 | |
Sv: Heisann !! |
22:50 22.12.2007 |
|---|---|
Hei No er huset vaska og da mesta klart til jul :) Veit ikkje om eg kjeme innpå her meir før julafta, så dåke må ha ei rektig GOD JUL og eit GODT NYTTÅR Jenter!! Gler meg til me treffes på nyåret! Klem frå |
|
| camhella | |
21:35 23.12.2007 |
|---|---|
god kveld jenter:)) Må innom ein tur kvelden før kvelden c",) No er ungane lagt og eg begynner å kjenne at julestemninga kjem. Alt er klart så no er me klar for jula. skal bort til svigers å feire jul med dei og svigerbror m fam. Blir koselig. skal te mamma 1 dag. 2 dag kjem det 14 stk hit både små og store og då skal eg laga te julalunsj:)) Svigers tar med seg dei to eldste 2 dag te hytta der dei skal vera i nokre dagar og kosa seg i snøen. Vil ønska dåke ei riktig god og fredfull jul julaklem fra renate og eline |
|
| keisersnittnr3 | |
22:09 23.12.2007 |
|---|---|
Hei! Vil ønska dåke alle ei riktig god og koselig jul, og takka for alle pakkane te Nadine!!:-))) Manga klemma frå meg og Nadine |
|
| barnimagen3 | |
18:46 25.12.2007 |
|---|---|
Hei TUSEN TAKK for kjempefine pressangar til Erik Jenter!!! :) Julafta var heilt super her. Erik fekk vera lenger oppe enn vanlig og fekk hjelpa til å pakka opp nåkre av pressangane sine før han la seg. Resten pakka me opp seinare på kvelden. Han fekk blant anna: - 2 elektriske motorsykler (sånne som han kan sittja på og kjøra....) Så me må prøva å få bytta den eine, for dei var heilt like :) - Gåbil - MASSE FINE KLÆR!!! - Bamse som ein kan ta opp ting med og spela da av. - Teletubbyball med lyder - Putteboks (skillpadde) - Bankesett (skillpadde) - Traktor med bonde og tilhenger med ku - Kjempekjekke bøker - Doring - Heimestrikka sokker - litt penger +++++ Han koste seg! :) Faren har trilla han på gåbilen i dag i full fart. Erik lo så han hiksta :) Voffsen demonterte alt julapapiret i går (da er nåko av da kjekkaste han veit), så golvet var dekka av bitte små papirbitar :) Så måtte finna fram støvsugaren i dag :) Kva fekk dåke for nåko kjekt til ungane? Me fekk litt ting til oss sjøl og. Blant anna panner, dukar, medisinskap, stålampe, jakke til meg, dvdfilmer, cdar, genser til meg ++++ Hos kjell magne fekk eg klaveklokka, bok, Mark Shultz cd og forstørra familiebilde av oss i ramme :) Stina: Brudebildet var kjempefint. Tusen takk :) Renate: Takk for julakortet med bilder. Da var knallfine bilder av dåke! Ha ei fortsatt fin jul folkens. Julaklem frå |
|
| camhella | |
21:31 25.12.2007 |
|---|---|
God kveld jenter:)) Ja no var den store kvelden over, ungane er kjempefornøyde.Har fått så masse fint. Tusen takk for fine klær jenter:)) Eline fekk og masse fint,ho har fryda seg over nye leiker idag, har vel blitt litt lei dei ho hadde men eg tenkte at ho fekk nye te jul så ho har måtta klart seg med dei ho hadde stakkars:)) Eg fekk ny morgenkåpe av ungane og av even fekk eg reisegåvakort på 5000,- som eg sku bruka på ein jentetur, så no må eg planlegge:)) even fekk ny lue og hanskar av ungane og bergans jakka av meg,noke han har ønska seg lenge. No må eg gå og pakka te ungane, dei reise på hytta i morra tidleg. snart greys anatomy og klem |
|
| keisersnittnr3 | |
11:08 27.12.2007 |
|---|---|
Hei hei!!!! Ja, no e da mesta roa seg ned. Ungane fekk dei lekene dei ville ha + masse kler(som eg hadde ønska te dei). Nadine fekk berre to leke og resten kler(nåke so eg ønska te ho åg). Eg fekk ein sånn ledningslaus støvsuger av ungane(ein so da har vore masse reklame på tv om tidligare, ein som lang og tynn so ein får i mange fargar), som eg hadde ønska meg. Av mannen fekk eg(eller får eg, den e bestilt) ny sofa. Ellers fekk me pengar og gavekort. Tusen takk for alle klærna te Nadine, da kjeme alltid godt med!!!:-))). Camilla; so kjekt at du synes brudebildet va fint! Takk:-)). Tusen takk for julebildet av Erik, han va jo so skjønn!!:-)) Renate: tusen takk for julekortet, da va knall fint:-)). Eg har dessverre ikkje fleire igjen å je te dåke:-(. No må eg skifta ei skittbleia, so me snakkes*ler* Klem frå |
|
| barnimagen3 | |
19:08 27.12.2007 |
|---|---|
hallo:)) Har vore så stille idag no når me bare har eline heima,går bare rundt meg sjøl he he. Men har vore litt trist og lei dag . Ei som eg går i babygruppa med ( ho er tre veker eldre enn eline) måtte leggast inn på sjukehus på julafto for ho slutta å pusta, ho hadde 160 i crp. kom heim i går då hadde ho ein crp på 60,men dei var ikje sikker på ka da var. I dag fekk eg beskjed at dei for i full fart med luftambulanse te haukeland for ho hadde slutta å pusta igjen,legane holdt på med å gjenoppliva ho påvei i helikopteret. No har dei lagt ho i respirator for to døgn ,så må dei sjå etter da om da er noke hjerneskader:) Uff eg synst så synd i foreldra, tenke på kor fort ting kan forandra seg. Nei no må eg opp og bada eline. klem |
|
| keisersnittnr3 | |
21:12 27.12.2007 |
|---|---|
Hei Renate: Uff, da høyrtes fælt ut. Er ekstra ekkelt når da er nåken ein kjenner og når ungen er nåko lunde lika gammal som eins egen :( I dag har me vert å bytta eine motorsykkelen til erik. Han fekk i staden ein slags "lek og lær"-stol med armlenbok og lys og bil ratt med lydar. Me stakk innom Skeidar og å kjøpte Sakkosekk til han, for da fekk han ikkje til jul. Så han har kost seg med dei nye tinga i dag :) I måro skal me ha middagsbesøk. Då kjeme svigers, ein bestefar av Kjell Magne, Mamma og Bror min, så me blir 7 stk. Skal laga kalkun med waldorfsalat, fløytesaus og diverse potetvariantar. Satse på da går greit. Er ikkje kvar dag eg invitere folk på middag :) No skal eg finna fram chipsen og setja meg å sjå ein film eg fekk til jul. Ha ei fortsatt fin jul. Klem |
|
| camhella | |
14:19 28.12.2007 |
|---|---|
hei hei Ja dette vart ein litt annerledes jul. Har nett fått melding av ho eg skreiv om sist at dei kjem te å mista jenta si. Ho hadde fått så store hjerneskader at det ikkje var meir å gjera. Uff sitter her no og er så lei meg på foreldra sine vegne. for fem dager sidan var alt heilt fint, og no må dei bestemma kor tid dei skal slå av respiratoren,uff ja. klara liksom ikkje heilt å setta meg inn i kor j... dei har da no. nei no griner eline, skal bare holda lenge rundt ho no |
|
| keisersnittnr3 | |
22:55 28.12.2007 |
|---|---|
Renate: OFF KOR GRUSOMT! Får klump i halsen og tårer i augene her. Tenk å mista ungen sin! Da må vera da versta som kan skje.. Når eg høyre sånt så vil eg berre holda rundt Erik og ALDRI sleppa han igjen. Vil berre at han skal vera frisk og trygg, men da er jo ingen garantiar. Stakkars foreldra.. Får heilt vondt i meg!! Me veit ikkje kor heldige me er som har friske ungar... Dei første vekene etter at Erik kom til verden, gjekk eg rundt med ei meir eller mindre konstant frykt for at han skulle dø. Pga at han var så liten og forsvarslaus og pga desse pustestoppane hans. Men etter kvart så har eg liksom innbilt meg at han er trygg. Han er jo blitt så stor og sterk. Men da er ingen garantiar. Får berre nyta kvar dag me har med gullklumpane våre!! Har aldri heilt forstått korleis folk klare å leva vidare etter å ha mista ein unge... Da er jo da kjæraste ein har.... Nei no blei eg trist.... Takk for at du fortalte da Renate. Har tenkt på korleis da gjekk med den vetla jento... Takk og lov for at me har friske ungar seier berre eg...Me er heldige!... Klem frå |
|
| camhella | |
13:04 29.12.2007 |
|---|---|
hei hei. heilt enig med deg camhella, må berre nyta kvar dag med ungane for ein veit jo aldri. fekk mld tidlegare i dag, og no er lille jenta dø:(( eg er heilt tom innv no tenke på foreldra som for ei veke sidan hadde ein heilt frisk unge. og midt opp i alt da vonda har dei donert vekk organ sånn at det er fire babyer som får leva. |
|
| keisersnittnr3 | |
20:26 29.12.2007 |
|---|---|
Renate: Må vera utrulig tøfft for dei å donera vekk organ midt oppi da heila, men då kjeme da jo på ein måte noko godt ut av alt da vonda... Veit dei ka som gjorde at ho dødde? Leste på nettet i dag om ein 1 åring i England som blei drept av besteforeldra sin Rottweiler. Er alt slags elendighet som skjer... No pipe klokko om at Pizzaen er ferdig, så då får me gå å eta. Ha ein fin kveld jenter. Klem |
|
| camhella | |
21:26 29.12.2007 |
|---|---|
Hei:-) .....først må eg berre sei at eg sitte her å grine;-(......so ufattelig trist!! Da e jo heilt utenkelig!!! Får skikkelig vondt i magen, tenk om da va VÅR jenta, for da kan jo faktisk skje ho!!!! Vett dei ka so va årsaken?? Blir skikkelig skremt eg! Stakkars dei foreldrene og resten av familien!! Kan umuli fatta koss dei har da no!:-(((. Utrolig positivt og flott gjort at dei oppi dinna grusomheten, klare å ta den avgjørelsen med å donera vekk organ!*ein stor klem* til heile denne familien. Eg sjøl har oppført meg som donor og har med meg donorkortet i lommeboka, men med min egen unge so vett eg ikkje ka eg hadde klart i den situasjonen. All ære te dei!!! Fy flate, tenk at dei no må sjå på alt dei små klerna, lekene og at "alle andre" har baby som dei trilla på!!! Grine igjen eg altso, får SO vondt når da skjer nåke me barn, uskyldige og herlige barn!! Håpa Gud har ein meining med alle "han tar i frå oss".......... Øve te nåke meir "positivt": Nadine har lært seg å klappa sjøl, når me seie klappa-klappa, elle begynne å synga klappe søte:-))) og so vinka ho med armen og handa når me seie hadet te ho!!!!:-)) So utruli herlige dinna jento vår e!!!!! Selvfølgelig e da ikkje 100% innlært endo, men ho har skjønt sammenhengen. No snur ho seg fram og tebake heila tio og drar seg både framøve og bakøve. Ting har skjedd so fort, berre den sista veko har ho liksom lært seg SO masse. Dei e jo so goe i dinna alderen!!!:-)) I dag har eg, mannen og ho eldsta vore i bergen å handla litt, har blant anna kjøpt bilsete te Nadine. Kjøpte sånn HTS Izi Combi 9-18 kg. Dyrt, sjøl om da va på tilbud, men men måtte jo ha, so no e iallefall da gjort. Nåken av dåke so har sånn?? Gleda meg te midten av feb, då ska eg og mannen ha ungafri helg og reisa te bergen og b.l.a sjå dagfinn lyngbø show:-))). Nei, no e da tid for kveldsmat,me snakkes! Klem frå |
|
| barnimagen3 | |
21:12 30.12.2007 |
|---|---|
hei hei Ja no er da ein dag igjen av 2007, heilt sjukt kor dette året bare har føke av sted. Eline har såvidt begynt å klappe søte, og har lært seg og vinka. No seie ho da da og ma.... men den siste ma lar venta på seg he he Ho kjeme seg rundt og skubbe seg bak men har ikkje funne ut koss ho skal dra seg fram:) Men eg og synst dei siste vekene har ho blitt så stor:) No skal eg legge pinnakjøttet i vatn og henta kalkunen som me skal ha 1 dag:) tenkte eg ikkje sku bare skriva triste ting,men uff tenkesånn på lille frida:) mange klemmer fra |
|
| keisersnittnr3 | |
15:06 31.12.2007 |
|---|---|
hei hei. Vil bare innom og ønska dåke eit godt nyttår:) Her blir det stille og rolig, vilde har fått spysjuka så me blir vel alle liggande:)) Lille frida døde av falsk krypp, trudde ikkje da var så farlig eg...... Blir begravelse på fredag. nei no skriket eline snakkes nyttårsklem fra |
|
| keisersnittnr3 | |
09:15 5.01.2008 |
|---|---|
Hei hei damer Og godt nyttår:)) Fy søren for eit vær det er ute. hadde liksom planer om å gå tur kvar dag med eline men da blåser jo sånn at då trur eg vogna hadde tatt fart. Har vært på jobb kvar dag sio nyttår, har vore lange dager 1 nyttårsdag fra 11-22.30 (folk var fyllasjuke,kjenner eg klikke) 2 og 3 januar fra 9- 23.30 har hatt vare telling, så har bare vore heima og amma. kjenner samvittigheten var langt nede men no skal eg ikkje vera vekke fra eline på lenge he he. ho ruller seg fra eine sia av stova te den andre så no må me passa på ho heile tida:) Nei no er da ei som vil ha pupp ps har dåke tenkt på treff nyttårsklem fra |
|
| keisersnittnr3 | |
Hei :) |
20:10 5.01.2008 |
|---|---|
Godt nyttår folkens viss eg ikkje har skrevet da før. Alt går litt i surr for meg for tida...hehe..."for tida" *ler* Ting har gått litt i surr for meg i lengre tid ;) Da er heise kor du jobber Renate. Har dåke ikkje funne kjøpare til kiosken enda? I dag har me rydda jula ut. Var godt å få den ut, men blei litt tomt her... Erik sover no. Har vert flink å legga seg i senga si so langt i år, men må sitta ved sida av senga til han sovne. Men da tar ikkje så vanvittig lang tid. Dei siste 2 nettene har han villa ha melk i 24-01 tida. Og dumme meg har gitt han da. Når eg er trøtte så velge eg oftast dei enklaste og kjappaste løysingane, sånn at eg fortast mogleg kan krypa under dyna igjen *skjemmest* Nei, eg får vell snart begynna å laga kveldsmat... Ha ei god helg og ein fin kveld! Stor Klem frå Ps: Eg er med på treff. Berre kom med tid og sted dåke :) |
|
| camhella | |
Sv: Hei :) |
20:15 12.01.2008 |
|---|---|
Hei hei. Ikkje mykje me er innpå her for tida, men dagane fyker og da går i jobbing, skule ,trening for tida:)) Eline sa mamma for to dager sidan , var så stolt, synst da skjer noke heile tida eg no, går litt for fort synst eg. 3 tanna er komt og, Streve litt med å få ho te å drikka erstatning for tida, ho skal jo berre ha pupp og om tre veker skal me te bodø i tre dager, og eg har jo ikkje så masse at eg klare å pumpe meg, me får bare prøva og prøva med erstatninga. Amme jo alle måltid utenom middagen så det er jo litt eg må pumpa og:)) Koss går det med deg hege, lenge sio me har hørt frå deg no:)) Eg og er med på treff, er vel opp te barnimagen3 og graviden:)) nei no skal eg legga nokre ungar klem |
|
| keisersnittnr3 | |
10:13 14.01.2008 |
|---|---|
Heihei!!! Godt nyttår alle sammen, og tusen takk for kort og julegaver!!!!!;)))) Me har hatt ei stålande jul og nyttårsfeiring -men eg er no litt glad for at det heile e øve åg eg då...mykje feit mat og stress - godt når kvardagen kjem;) Eg leste om dei så mista babyen sin, Renate...fy søren kor fælt!!! Trudde heller ikkje falsk krupp var så farlig - Snorre hadde falsk krupp før jul!!! På legevakten sa dei berre me sku holda han i frisk luft, legga håve høgt, og venta på at da sku gå øve. (eg va ute på trilletur me vogno kl 02.30 på nattto!!!!!!!!) Da e nåke av da mest skremmande eg har opplevd - skikkeli fælt å hørra på. Tenk på mista babyen sin...åsså lixom når dei ska feire den aller første jula å alt....herregud, eg trur eg hadde blitt galen...veit ikkje koss eg sku klart da! Me va i Uskadalen på hytta å feirte nyttår, å dei så me reiste me har mista ein gut. Ditta var for snart 4 år sio, og guten var 18 mnd når han døydde...men han var lenge sjuke då...kanskje da blir litt annerledes når da bare skjer sånn heilt plutseli...ein får jo ikkje ti te å "forbereda" seg....da hørtes heilt feil ut, men dåke skjønne sikkert ka eg meine.. Snorre er skikkeli aktiv blitt. Reise seg opp i sofaen og i sengo, aka seg bakøve på golvet og rulle eg sidelengs, klappa i hendo, vise kor store han e, sitte sjøl og ete ALT;) Han e ikkje vanskeli i matveien, men eg er sjøvsagt forsikti me salt og andre krydder....men eg merke at eg ikkje fullt så opphengt i "rett å gale" så eg har vore me di andre. Soving er et kapittel for seg sjøl...det er et mareritt for tio! Han våkner omtrent 1 gång i timen og berre hyler om natta. Det går greit å roe han igjen, men det er slitande å bli vekkt heile tio. Det er tydelig at det er tenno så gjer det då...han helde på med nåken oppe virka da som. Han har fått 2 tenner nere..å da åg va heilt krise mens da sto på! Eg vurdere sterkt å ta et ekstra år heime uten lønn...så får eg heller klare meg me kontantstøtte + litt ekstra jobbing her å der... Eg tjener 0 på å gå tbake på jobben på Parfymelle har eg rekna ut. Ka ska dåke andre gjera no så permisjonstio renne ut??? Klems fra meg! |
|
11:30 15.01.2008 |
|---|---|
hei hei' kjekkt å høra frå deg igjen hege:)) har søkt inn eline i barnehagen 1 aug, hadde jo håpt at butikken var solgt før da men men. jobber jo litt no, men har ikkje lyst te å jobba fullt før aug nei. får me solgt før da så kjeme eg te å vera heima eit år te:)) er så travelt no med to skuleungar og eline som eg synst vokser altfor fort, så eg kunne tenkt meg å vera heima litt no før dei blir for store:)) skal me ha eit treff i neste veka? mase felt eg no he he eline fekk feber i går,og har hatt 39,5 i feber i heile natt, hadde bare stikkpiller for 0-4 mnd heima men tok dei for da, no ligger ho slapp i fanget mitt: nei me tattlas |
|
| keisersnittnr3 | |
11:54 24.01.2008 |
|---|---|
hei hei her var da roligt for tida:)) Eline hadde den 4 barnesjukdommen, så ho var ikkje frisk før på fredagen. Ellers går da i da samma her, går tur kvar førmiddag, henta ungar , lage middag, bringe ungar til trening, kanskje sjå mannen hvist han kjeme heim, og jobbe litt sjøl, vekene fyke og no er da berre tre mnd igjen av permisjon ( som eg føler eg ikkje har hatt denne gongen) Men synst det er fint no når ho begynner å gje uttrykk for kva ho vil, reiser seg opp på alle fira men har ikkje funne ut koss ho kryper enno, klappe søte, viser kor stor ho er, og da kjekkaste for tia er når ho gjømmer seg og vi seier bø, då ler ho så hjertelig:)) tenkte på treff om nokre veker, torsdagen passe da?? No skal eg ut på tur før ungane er ferdig på skulen klem |
|
| keisersnittnr3 | |
00:07 26.01.2008 |
|---|---|
Hei Må innrømma at eg har gløymt å vera innpå desse sidene i det sista.. Er forsåvidt da sama ka vekedag me har treff for mi skuld. Berre kom med dag og dato så får eg sikkert da alltids til å passa :) Er lenge siden me har trefftes no. Skal bli kjekt å sjå dåke igjen :) No må eg legga meg. Skrive meir ein anna dag (viss eg kjeme på da...) Klem |
|
| camhella | |
13:18 29.01.2008 |
|---|---|
hei hei Og og barnimagen lurte på om da passe for dåke andre å ha treff 7 februar ( 1 år sio me møttes første gong :)) ) Gje ein lyd då hvist da passe |
|
| keisersnittnr3 | |
18:20 30.01.2008 |
|---|---|
Hei Da passer fint for meg med treff 7 februar. Berre kom med klokkeslett og møteplass dåke :) Klem |
|
| camhella | |
10:41 1.02.2008 |
|---|---|
Halloen dåke!! E berre innom ein kort tur, heila huset ligge med spy og magasjau, og eg sjøl e såvidt på bedringens vei. Ville berre je beskjed om at eg dessverre ikkje kan den 7, har sett feil på datoane. Men åp+en for ein anna dag,men ikkje 6 og 8 februar. Må gå, snakkes klem |
|
| barnimagen3 | |
21:18 1.02.2008 |
|---|---|
Hei Uff då barnimagen3. Høyrtes ikkje kjekt ut med spysjuko... :( Er samma ka dag da er for meg. Berre bestem dåke. Er ikkje så mange dagar eg absolutt ikkje kan. Så berre kom med forslag dåke :) Ha ei god helg. Klem |
|
| camhella | |
09:32 4.02.2008 |
|---|---|
Heihei!!! 6. eller 8. feb passer fint for meg;) Eg kan heller ikkje den 7. nemli;) Me MÅ treffs no!;) Håper alle er friske og raske då... Som sagt onsdag eller fredag - begge daga går fint for meg - eg må ha med Anne Marte uansett då, men da skal gå greit. Gi ein lyd på kor og kati så stille eg! Skal passa på å gå innpå kvar dag å sjekka;))) Blir kjekt å sjå dåke igjen! |
|
13:48 4.02.2008 |
|---|---|
hei. fekk mld om den 12 feb. da går fint for meg, skal me sei kl 11? har ein del å fjera denne veka så då passer da bedre neste veka. har nett komt heim fra bodø, så eg er heilt ferdig:)) nei no våkna gullet, bare bli enige dåke, eg er med klem |
|
| keisersnittnr3 | |
09:31 6.02.2008 |
|---|---|
Eg er med 12. feb kl 11;) Passer utmerket! Snorre er blitt sjuk. Full i feber på 3. dagen no...skikkeli sutrete og grinete, og ikkje kjekke å ha me å gjera om natto....*litt lei* E nok ei balnding av tenne så kjeme, og kanskje den .barnesjkdommen trur eg....får sjå om da kjeme nåke utslett itte kvart. Gler meg te da e øve vertfall! Snakkis! |
|
10:15 6.02.2008 |
|---|---|
god morgen jenter:)) Uff akkurat no når eg trudde me var komt inn i ein fin rutine så kjeme da endo meir tenner!!!!! trur ho var våken 5-6 gonger i natt, ellers så får eg vel slutta med puppen snart,for dette orker eg ikkje i lengden. me får sjå da an i natt . ho har fått 5 tanna no, men to te er på vei, har dåke vert på 9 mnd kontroll? skal å vega på fredag, blir spennandes å sjå kor stor ho er blitt. nei no skal eg kle på oss , skal ut på den daglige turen, blitt veldig flink no synst eg, men ser da ikkje igjen på dei kg:(( klems |
|
| keisersnittnr3 | |
13:37 6.02.2008 |
|---|---|
Hei Her er da ingen tannebissar enda og i følge tannpleiaren på 10 mnd kontrollen så kjeme dei neppe heilt enda heller :) Er lik mor si der. Eg fekk ikkje tenner før eg var ca 1 år :) Erik er 78 cm lang no og 9750g no, så han er ingen baby lenger :) Da passer fint for meg med treff tirsdag. Eg var veldig flink å gå tur kvar dag ei stund, men den sista veko har eg rett og slett vert sløv. Er trøtt og lei og gidd ikkje så mykje.. Kanskje da er været som virke inn på meg... Erik sover stort sett rundt om nettene, men i natt våkna han kl 23.30 og eg fekk han ikkje til å sova igjen før kl 01 :( Veit ikkje heilt ka so var gale. Han var i alle fall lettare hysterisk. Ha ein fin dag Klem |
|
| camhella | |
17:16 7.02.2008 |
|---|---|
Heihei! Dåke kan tru me har da festli her om dagen....Snorre e full i feber, skikkeli potetsekk, slakke og heilt gåen. Ekkelt når han e sånn. men får i han drikke, men ikkje mat. Ringte legevakten i gårkveld og snakka med dei....skal sjå det an i helga koss det går med han.....huff,huff.....så lei av sjukdom. På 9mnd kontroll var Snorre 73 cm og 8,4 kg;) Liten han då i forhold te Erik....blir gøy å sjå alle igjen! Satsa på tirsdagen då! Kor treffs me - Frugård elle???? |
|
12:20 8.02.2008 |
|---|---|
jaja...blei tur på legevakten i går gitt. Snorre var heeeeilt i ørsko, å stikkpille hjelpte ikkje så eg blei litt panikkslagen. Har har såre hals og er rød i øyra -så det kan vere det er ein betennelse i anmarsj, og at det er derfor han har så masse feber. Prøver å få i han drikke og lufter ut på soverommet sånn at det er skikkelig kaldt og godt der inne. håper det hjelper...leileileilei av sjukdom no! |
|
Sv: Morsdag;) |
22:46 10.02.2008 |
|---|---|
Heisann! Håpe dåke har hatt ein fine morsdag adle i hop;) Heine har virkeli øvegått seg sjøl i dag, eg e heilt imponert! Starta me frokost på sengo, blomster og ny utgave av "DetNye". Når me skulle gå tur i dag i finaveret, så gjorde han klar alle ungane, fekk dei ut og avgårde - eg slapp¨å hjelpa te me ein einaste sko;) Te middag diska han opp med kyllingwok med peppersaus og ris, og iskaka te dessert;) Å så fekk eg pakke - svarte softshell-jakka. I kveld har han tatt kveldsstelle på alle 3 og fått di te sengs - eg har bare NØØØØØTE dinna dagen;)))) |
|
10:43 11.02.2008 |
|---|---|
Hei Fekk mld frå Stina i dag om at Nadine er sjuk, så dei kjeme ikkje i måro. Men blir da treff forda? Og i tilfelle, Frugård kl 11? God bedring til alle sjuke ungar.. Morsdagen var fin her og. Min kjære hadde skrevet kort "på vegne av Erik". Så han hadde skrevet da som om han var erik. Var veldig rørande. Skreiv masse fint om meg som mamma! :) Og so fekk eg Verdens beste mamma diplom med eit herligt bilde av erik som eg ikkje har sett før. Og so fekk eg kopp med "den besta mammo i verden" og bilde av erik på :) Kjempekoslig! Ha ein fin dag Klem |
|
| camhella | |
21:02 11.02.2008 |
|---|---|
hei hei jenter er planen at eg skal komme i morra ja, men hadde vore greit å veta at dåke andre kjem,, eg går innpå her i morra tidleg så ser eg kva da blir til:)) klem |
|
| keisersnittnr3 | |
22:17 11.02.2008 |
|---|---|
hei eg kjeme og altså :) Så lenge da blir treff, så er eg med :) Gleder meg til å sjå dåke :) Klem |
|
| camhella | |
13:27 13.02.2008 |
|---|---|
hei hei Kjekkt å sjå deg igjen camilla, var koseligt på treff sjøl om det vart berre meg og deg:)) Erik var ein skikkeleg sjarmør:)) Håper me kan treffast snart igjen alle sammen. Lurte på om dåke kanskje ville komme øve hit då? Har vore nokre turer med ferja :-) så kanskje dåke ville ta turen hit, enten te meg eller at me hadde gått bort te butikkane:)) I går var eg på klubb, og når eg sku heim klarte ej jo å punktere, klokka var tolv, og den som måtte venta ein halvtime på taxi var meg, har jo aldri skifta dekk så bilen måtte stå der te i dag:)) nei no skinner sola så no skal eg ut på tur:) snakkes jenter klem |
|
| keisersnittnr3 | |
Sv: Å NEI!!!!! |
09:37 14.02.2008 |
|---|---|
Å Nei!!!!!!!!! Eg va heilt sikkert på at da va treff I DAG!!!!!! Heilt sikker på at da va torsdagen, så no skulle eg berre innpå å sjekka at da faktisk blei nåke av - åsså ser eg jo no at dåke allerede har hatt..... Da va virkeli ikkje meiningo, hadde gleda meg te å sjå dåke ijenn!! Kanskje me ska bjunna å senda sms når me avtale treff, sånn at me kan minna kvarandre på?? Renate: eg e heilt me på å komma te deg;)) No har du reist så mange gonga, at da sku bare mangla at me kunne komma din vei! ;) Gøy å fått te da før permisjonane e ferdi, så har alle sjangs... ååååå, komme ikkje øve atte da ikkje e treff i dag...va 100% sikker på at da va i dag!! Jaja, eg skal komma sterkt tebake på neste treff!!!!!!!!!!!!!! ha ein flott Valentines Day alle sammen!!! |
|
09:12 15.02.2008 |
|---|---|
hei hei me prøvde å få tak i nr ditt hege men når me søkte på opplysningen så kom da ikkje opp. eg skrive mitt nr inn på post kasen din, så kan du senda ditt nr te meg, heilt enig i at da blir enkalre når me har nr te kvernadre:)) Skal på kosetur med gutten i morra te stord, trur han er litt sjalu for tida på eline, så no skal eg og han bare kosa oss. må ha god tur te bergen stina, kosa deg masse no skal eg vaska hus:(( er kje heilt mota på da idag men men helgeklem |
|
| keisersnittnr3 | |
14:08 15.02.2008 |
|---|---|
Heisann!! Renate: no har eg sendt nr mitt te deg i postkassen din;) For ein knall fantastisk ddag eg har i dag!! Alt fra veret, humøret å alt e bare tipp topp!!! Ha ei fantastisk helg alle sammen!! |
|
21:04 15.02.2008 |
|---|---|
Hei Eg er og med på å koma til husnes på treff, men då må me få da til før eg begynne i jobb igjen. Eg begynne i jobb igjen 3 april trur eg. Kor tid begynne du Hege igjen? Og du Stina, har du fått deg noko jobb? Eg sende mobilnr mitt til postkassen din hege så får du senda meg ditt viss du vil :) God tur Stina! Kos deg! Ha ei fin helg! Klem |
|
| camhella | |
Heisann!! |
09:22 27.02.2008 |
|---|---|
Heisann jenter!!:-) jammen leeeeenge sio eg har vore innpå her no! Blir liksom ikkje tid te nåke lengre. Har mi fulla hyra me å passa på Nadine, ho e jo høgt og lågt no!! Skikkeli fantejenta e ho!!!, men ei utruli smilande og herlig fantejenta!:-))). Eg e heilt m å¨treff på Husnes! Eg kunne godt tenkt meg, visst da e greit for Renate, at me kom heim te ho?? Sio ungane(rekna m dåkas åg e da) e sopass aktive, so kan da vera godt for dei å få kunna vera på gulvet og ha litt tumleplass.Te deg Camilla: nei, eg har ikkje fått nåke fast jobb, elle da vil sei eg fekk tilbud om fast helg,men da takka eg nei te. Har søkt på en del jobba der på huset,men har ikkje fått nåke.Trur dei blei sure når eg sa nei,men da får dei berre vera. Sa da t V. åg, at eg vil ha nåke meir, visst ikkje kan da berre vera. So ergo: eg har tid te treff kvar dag i fleire år ser da ut t:-)))*ler*.Ska forresten ikkje jobba i sommer heller. I år skal eg nyta sommeren m ungane og so begynne me sikkert på påbygget te sommaren, so då blir da travelt! Angåande da treffet. Eg lurte på om torsdag 13 mars passa for alle?? Prøvde å senda ein sms te Hege å spør,men har ikkje fått svar. Ellera har da gått mykje i sjuke unga her, so da va deili m ei helg te bergen. Skikkelig kos, berre oss to, og Dagfinn L va KNALL bra, gled deg Renate! Holde på å le meg ihel av den fyren altso!!!:-))) No vil Nadine ha mat,so me snakkes:-) Klem frå |
|
| barnimagen3 | |
Sv: Heisann!! |
10:01 28.02.2008 |
|---|---|
hei hei Ser at det ikkje berre meg som er dårlig på å besøka desse sidene for tida:)) Passe for meg å ha treff den 13. Kan godt ha det heime hos meg:)) Eg gler meg veldig te neste helg, skal bli godt å få even for meg sjøl, ser han så og sei aldri for tida. Men no har me bestemt oss og på fredag som var stengte me dørene på sjappo mi, var litt vemodigt men samtidig ein stoooor lettelse. så no skal eg ha mammaperm, litt seint men no skal eg ikkje i jobb før te høsten, så da passe for meg med treff lenge enno:)) Me må jo prøva å få te noken treff sjøl om me begynner i jobb , har jo " kjent" kverandre i øve eitt år no:))) Nei no må eg bake kaker , eg er jo heile 8 år i morra, sånn er da å vera fødd på skuddår:) snakkes jenter |
|
| keisersnittnr3 | |
21:18 4.03.2008 |
|---|---|
Hei Gratulera med overstått Renate! :) Håpe du hadde ein fin dag! Eg og er med på treffet, berre so da er sagt!! :) Kos dåke! Klem |
|
| camhella | |
09:51 6.03.2008 |
|---|---|
Heihei!! Gratulerer med overstått Renate!! Håpe du hadde ein fin bursdag!! 8 år du....hehe!! Me må finna ut ka ferja me skal ta på torsdag, må vel ta ei så går litt tidli sånn atte me har litt ti..... Anne Marte e i barnehagen, Kristoffer e heima fra skulen ca kvart på 2 - men eg kan hørra om han kan vera med nåken andre heim akkurat den dagen så slepp da å ligga å gnaga lixom....Gler meg skikkeli eg!;) ;) ;) ;) Ha ein strålande dag alle sammen! |
|
21:15 6.03.2008 |
|---|---|
hei hei no skal eg slappa av i stolen ein time før eg skal legga meg. Har hatt 14 jenter i 9 års dag i dag,så da har vore høgt under taket. Eline storkoste seg, var heilt i hundre he he Skal sjekka ut kor tid dei ferjene går, dåke sku tatt den som går rundt halv ti, tar 45 min no, i morra reise me te bergen,gler meg veeeldig, me er 5 par så eg rekne me da tar vel litt av i morra kveld:)) Gler meg te å sjå dåke alle klem |
|
| keisersnittnr3 | |
20:55 9.03.2008 |
|---|---|
Hei Var innpå nettet for å sjå i ferjeruto no, men der sto da at da kjem ny ruta 8 mars (da var vell i grunn i går), men den var ikkje lagt innpå enda. Så me får sjå når den er på plass korti me fere. Eg har planar om ettermiddagen så kan ikkje vera så altfor lenge. Gleder meg veldig til å sjå dåke alle sammen!!! :) Stor klem |
|
| camhella | |
10:10 12.03.2008 |
|---|---|
Heihei! Eg er klar for tur måro;) Ser dåke på hall-10-ferjo, Stina å Camilla!;);) eee...ferjo går ifra Skjersholmane sant? |
|
12:44 12.03.2008 |
|---|---|
Snakks då ja :) Trur ho går i frå skjersholmane... Rekne med Stina kan veien eg ;) Snakkes :) Blir knallkjekt :) |
|
| camhella | |
08:16 14.03.2008 |
|---|---|
hei hei jenter:)) Var utroligt kjekkt å sjå dåke igjen:)) Var veldig koseligt, håper da ikkje blir lenge te neste gong. Tusen takk for presangane hege. No er da helgevask, før eg og eline skal ut å nyta vårsola ( hvist da ikkje skye te igjen då) Håer dåke får ei fin palmehelg, og god tut på på hytta hege. påskeklem frå renate |
|
| keisersnittnr3 | |
Erik 1år! |
14:50 22.03.2008 |
|---|---|
Heisann Jenter! I dag er goguten 1 år!!! Er utrulig kor fort tida har gått. Fekk Elefant Gynge"hest" hos oss :) Skal snart ha selskap no. Goguten ligger å sover no. Ikkje løye da so lite som han sov i natt.... For 1 år siden låg eg med rier *grøsser* Men da var no verdt da :) Ha ein fortsatt fin påske! klem |
|
| camhella | |
Sv: Erik 1år! |
00:35 24.03.2008 |
|---|---|
Hei og hopp!! Takk for sist alle sammen! Gratulera masse med overstått 1-årsdag i huset Camilla!!! Tenker da va stort å feira bursdag for første gong;);) Heilt vannvittig kor tida har gått synes eg!!!!!!!!!!!!!!!!! mindre enn 1 mnd til me har bursdag her i huset og...jøsses.... No må eg legga meg. -MÅTTE bare innpå å kikka før eg hoppa te køys -hehe! |
|
12:28 24.03.2008 |
|---|---|
hei hei uff glømte heilt ut å senda mld te deg eg camilla og gratulere erik med dagen. her har da gått i jobb heile påsken. håper dåke hadde ein fin feiring. No er da 26 dager te me skal te sol og sommer, ser fram til da no når da er så kaldt ute:)) Må begynne på middagen no, får svigers på besøk klem |
|
| keisersnittnr3 | |
21:13 4.05.2008 |
|---|---|
hei hei jenter ja no er me tebake etter 2 deilige ferieuker i varmen. Eline har storkost seg, bada masse og har lært seg å både krypa å gå rundt bordet. Sjølv om da var hetebølge sist helg klarte ho seg bra. no er det tebake te kvardagen igjen, men det var deilig å komma heim te fint vær. må berre gje ein lyd når dåke er klar te å treffast, eg har fri eg så eg er klar:)) klem fra meg og eline |
|
| keisersnittnr3 | |