Ads
Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Søskenforum

dere med 3 barn, Er det stor overgang fra 2-3 barn?
20:49 4.12.2007
eller er overgangen størst fra 1-2 barn,
Anonym
Sv: dere med 3 barn, Er det stor overgang fra 2-3 barn?
18:17 7.12.2007
Vi har også to og vi har bestemt oss for 3, men jeg tror man bare får kjøre på når man ønsker det for har man lyst på et barn til så er det riktig for dere. Men jeg vil tippe at overgangen mellom antall barn kanskje har noe med hvor mange år det er mellom dem også kanskje. Vi har en på 6 år og en på 3 mnd og vi har allerede nå lyst til å prøve igjen:) Enda så har vi mulighet til å få en senere også hvis vi absolutt får lyst på det:)
Anonym
08:36 17.01.2008
Vi har 3 barn.Jeg synes overgangen var størst fra 1-2. Våres er i alderen 8 år. 3 år og 1 1/2 år.
mary3
20:14 21.01.2008
Enig med Mary3. Når tredjemann kom, var de to eldste 6 og 8, så det er jo faktisk hjelp i dem! :-) Men hvordan overgangen blir har mye med barnas alder å gjøre, hadde de to eldste vært under tre når tredjemann kom, hadde det vært veldig annerledes!!!! Puh!
Heldig! Fikk datter 14.09.06.
13:11 1.02.2008
Hei.
Vi har 3 barn og synes det er veldig greit, men nå er de to eldste 10 og 7 år - og de deltar jo på en helt annen måte enn to småbarn ville gjort, de koser seg med vesla og er til mye hjelp.
Andremann kom når eldste var litt over 2 år og det synes jeg var mye mer slitsomt.
Men med den alderen vi har er ikke 3 noe mer overgang enn fra to, men det tar jo litt tid å bli kjent og komme inn i rutiner nå også:)
m@mm@3
20:04 18.02.2008
Hei=)
Vi har 3 barn nokså tett.. dvs minstemann kom når eldstejenta var 3 år og 4 mnd. Jeg synst definitivt det var større overgang fra 1 til 2.
Nå var jo ikke mine så store at det var så mye hjelp i de når tredjemann kom, men det at de har hverandre å leke med når mamma sitter og ammer el styrer litt m minste tulla har vært veldig deilig! c",)
Amalie85
08:30 5.04.2008
Mine barn var det 3,3 år mellom. Overgangen mellom 1 og 2 var størst men synes babytiden til rutinene for bayben kommer inn er litt slitsom. Når en ikke vet hvor lenge babyen sover, er våken osv.
AnitaTrymLucasFrida
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------