har en datter på 1 år om lugger og kliper mye, noe hun har lært i bhg. når jeg tar hun i hånden å sier nei, dette har du ikke lov til, så bare ler hun(en ondskapsfull latter). blir gal, er velig hårsår, hjelper ikke å ha håret i strikk el noen ting. viss jeg ikke sier noen ting gjør hun det bare mer. vet ikke hva jeg skal gjøre for å få hun til å sltte med det, hun gjør det med alle.
forsett å være konsekvent og vis henne at dette ikke er akseptabelt. sitter hun på fanget ditt når hun lugger, sett henne ned, og forklar at dette er vondt. hun slutter etterhvert.
hun syntes sikkert det er morsomt å se reaksjonene deres når hun gjør dette.
videre har ikke ett barn på 1 år ondskapsfull latter
enig i det du sier M**3
Meeeeen, unødvendig å henge seg opp i akkurat det med ondskapsfull latter, er helt sikker på dette er en talemåte fra HI sin side.
Når ungene VET de gjør noe galt og ler rått, så beskrives i alle fall det fra min side som ondskapsfull latter, men som sagt det er en talemåte man beskriver en ting på....
det er en mer ondskapsfull latter enn ho vanligvis har. til vanlig ler hun en skjønn latter, men når hun gjør dette der er det mer som om ''haha, dette er gøy mamma får vondt å blir irritert''