Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
ohhh, får 4 barn på 5 år jeg gitt
17:06 6.12.2007
Er det noen flere om ha barna så tett? Er virkelig forberdet på at dette blir kjempertavelt i noen år.
Anonym
Sv: ohhh, får 4 barn på 5 år jeg gitt
13:01 4.01.2008
Har fått fire barn i løpet av seks år. Det er travelt, men det tar ikke ordentlig av før den/de eldste begynner på skolen og med fritidsaktiviteter, og vil besøke/ha besøk av venner(og dermed ofte må kjøres hit og dit).
Men de får mye glede av hverandre, og har alltid lekekamerater c",)
Lykke til!
Vi får 3 barn på 4 år - sikkert hektisk det også. Jeg tror det blir litt hva man gjør det til selv. Ungene MÅ jo ikke gå på allverdens av aktiviteter fra de er små heller. Naboen da jeg var liten, hadde 5 barn på 4 år (en hvert skoleår, og tvillingpar på kjøpet). Lykke til.
Anonym
13:15 14.06.2008
Her er det tre barn på tre år :o) Eldste blir snart 5år, mellomste 4år samme mnd og nesten to mnd senere blir mini 2år =)
Det er rimelig hektisk til tider her, men vi stor koser oss og tenker på tanken på og prøve på fjerdemann neste vår/sommer :o)
Anonym
23:29 24.06.2008
Nr 3 og 4 og 5 har kommet siste 4 åra her. Hektisk ja, men vi bare koser oss. Nr 4 er sterkt funsjonshemmet og ligger på 1 år i utvikling, nr 5 er bare 3 uker enda, så det er godt mulig det er det som gir oss en hektisk hverdag. Men, bare stas med mange barn ;-) og tette.
Mellom nr 3 og 4 er det 11 mnd.
jeg har da 4 unger på 3,5 år dette går helt supert,(har 5 i alt da)
det er 18 mnd mellom nr to og tre, akkurat to år mellom nr tre og fire og fem. Her er fullt av liv i leiren.