Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

DIB-treff Aust-Agder

bli med på førjulstreff :D.........
21:32 8.12.2007
koselig om mange slenger seg på. bli kjent med nye ansikter hehe......
TheRose
Sv: bli med på førjulstreff :D.........
22:22 8.12.2007
ja, det blir koselig med treff sånn like før jul...blir artig om nye fjes dukker opp også...tror kanskje en av oss burde ha en liten lapp med "dib-treff" på -sånn at de nye vet hvem vi er fordi arena senteret er jo fullt av babyer... hehe -kanskje "the rose" lager en liten lapp ;) - forresten, dårlig gjort å vekke meg når jeg endelig sloknet så godt i senga hehe...(takk, var jammen på tide å stå opp før leggetid) ;)
sol og varme
22:03 9.12.2007
Satser på å rekke det...:) Skal på 5mndskontroll først.. Er spent på hvor mye han har vokst den siste mnd:):):):)(ingen frekke kommentarer sol.....;))
Kan jo gjøre sånn som vi gjorde på første treffet,at en av oss er den personen folk kan se etter:) Ett eller annet som gjør oss gjenkjennelige:)
Jiterbebis-tøffere enn toget
13:43 10.12.2007
sant det.
vokst hehe........:P
sol og varme skulle også på en kontroll først med den lille.
gøy om flere kom da.:D
TheRose
11:22 11.12.2007
Så forrige treffet litt for sent, men denne gangen prøver jeg og minsten å bli med :)

Han er akkurat ett år.

signalement på noen av dere kunne vært kjekt :)

Mvh
*mamma_i_desember*
12:20 11.12.2007
jeg kommer nok mest sannsynnelig til å ha på meg en rød og hvit jakke. og triller på en emmaljunga edge duo vogn. jeg sydlanske trekk......fra costa rica. så jeg kommer til å stå utenfor cafe signal rundt 1130 tida. er det et greit signalement. ?????
TheRose
15:33 17.12.2007
jeg må nok skifte jakke ja slik som kulden har kommet nå. det blir nok en svart jakke med noe hvitt på. svart barnevogn.
TheRose
21:40 11.12.2007
så bra at folk er klare for treff -og at ei til ønsker å være med - koselig det :) så det er flere som skal på kontroll, vel - håper vi rekker det begge to...jeg er også spent på om småen har vokst - alt han spiser kommer jo opp igjen og så er han så liten og spinkel...liker det dårlig at han er sånn...kanskje fordi jeg er vant til store runde babyer :) til damer som er "tøffere enn toget" - håper småen har vokst - det er en utrolig lettelse som mamma å vite det... :) ses den 18 neste uke jenter :) gleder oss begge to :)
sol og varme
16:08 12.12.2007
Vi slenger oss med. Skal på 6 mnd's kontroll i 10 tiden,men regner med å være ferdi så vi rekker å komme til 11.30. Gleder oss til å møte dere.
Marthemor-17.06.07-
19:06 13.12.2007
da blir vi ei til jenter. nabo oppi bakken her hos meg som jeg traff på gruppesamling på helsestasjonen idag. så te blir gøy. ser ut som vi blir 6-7 stk fra DiB
TheRose
23:00 13.12.2007
Har hørt om babykino andre steder. Så når e var i byn i dag gikk e innom kinoen for å høre om noe sånt er her. Dei skal ha babykino på tirsdag klokka 12.00. Skal vise "Det gylne kompasset".
Skal være i sal 1, så vi kunne ha med vognene inn og ungene kunne krabbe rundt visst dei ville d. Koster 60 kr pr,voksen.
Vi er hjertelig velkommen fikk e beskjed om.
Marthemor-17.06.07-
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------