det starta da dattra mi var ca 1,5 år gammel, vi var ut på vinterføre å kjørte bil, plutselig så begynte hun å si pass deg pass deg, mange ganger, det ble en automatisk reaksjon der vi bremset ned å kjørte veldig rolig,det er vi glade for, det kom en elg springende over veien, hadde vi kjørt i samme fart som vi hadde, så hadde vi ikke greid å bremse ned nok å det hadde blitt en smell...
noen måneder senere var vi på tur til oldemoren til jenta, da skjedde det samme, like før vi kommer til oldemoren så er det en skarp sving, like før denne begynte hun å si det samme, pass deg pass deg, da ble vi nesten redde, vi kjørte enda roligere, å det kom en bil i vårt kjørefelt i svingen, men det gikk bra denne gangen også.
jenta mi var 2,5 da jeg var 8 mnd på vei med lillemann, så fikk jeg akutte magesmerter, vi kjørte jenta til besteforeldrene å dro selv til sykehuset, var ingen av oss som sa hva vi skulle iom at vi ikke viste hva som kom til å skje,siden jeg fortsatt hadde en mnd igjen. det hele endte i akutt keisersnitt.
dagen etter skulle pappaen hente jenta til besteforeldrene, da kunne de fortell når han kom at det første jenta hadde sakt da hu voknet denne morgenen var at snart kommer pappa å henter meg,så skal vi se på babyen til mamma som har kommet ut.. ingen hadde jo fortalt henne noe som helst...
|