Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Spiseforstyrrelser

slitsomt med middag...
 15:00 11.12.2007
Jeg synes det er litt slitsomt med middag. Vil gjerne at jenta mi skal få sunn og variert mat. Men jeg har hittil latt være å lage saus til maten. Steker all mat i olje. Og av kjøtt blir det mest kylling og fisk.
Når jeg ser i kokeboka blir jeg bare helt forvirra... Blir alt for mye for meg å velge i... Og det er jo fløte og smør i så mye.
Prata litt med samboern min om middagsmåltider, og han var veldig fornøyd. Syntes vi spiser variert og sundt. Så jeg ble litt overraska. Føler at vi har det samme hele tiden.
Uff... jeg burde vel kanskje begynne å lage litt mer vanlig "usunn" mat innimellom, så får jeg heller lage noe enkelt til meg selv. Får litt dårlig samvittighet. Men samtidig er jeg usikker på om jeg har grunn til det. Det er jo mange som gir barna mest pølse, pommesfrites, nudler, og div ferdigmat.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------