Å pendle mellom to hjem er ganske vanlig i dagens samfunn. Men det kan være en utfordring både for liten og stor. Her kan du dele dine erfaringer med andre.
Vil noen legge dette ut på skravlesiden for meg?
22:19 13.12.2007
Vet ikke hvor jeg skal begynne...
Jeg har en jæ***g vanskelig ex (barnefar). Vi bor langt unna hverandre nå, noe som resulterer i at nn er hos han 1-2 uker i slengen.
Nå har nn vært der i en uke, og jeg skal reise dit hvor ex bor for å feire jul med familie. Etter avtale med ex så skal han levere nn den dagen jeg kommer. Sendte han ei mld om han kom på torsdag med nn da. Da fikk jeg bare tilbake Hva? Så ringte han meg, og lurte på om ikke han skulle få ha nn mest mulig når nn først var der... Jo svarte jeg, men nn må jo få treffe meg når h*n ikke har sett meg på over 2 uker! Jeg er så JÆ***G lei av å ALLTID rette meg etter han. Jeg er så forbanna redd for å si i mot han... Er så redd han kan finne på å ikke levere nn tilbake til meg... Kan han det? Vi har ingen kontrakt på noen ting enda.. Skal få skrevet det etter nyttår. Men er jeg som har den daglige omsorgen selvom det ikke står i noe kontrakt.
Jeg føler jeg ALLTID må føye meg etter han og det han vil. Skal det virkelig være slik? Blir så sliten og bekymmra hele tiden =(
Takk for at du orket å lese.
Anonym
Sv: Vil noen legge dette ut på skravlesiden for meg?
17:50 16.12.2007
forstår at han vil se mer til ungen sin når han har mulighet til det . men for din egen trygghet å ro så er det verdt å skaffe seg en kontrakt.d gir deg mye trygghet. samboeren min har en x som brukte å korte ned helgene han hadde med datteren sin (som var bare annenhver helg) , men etter at han skaffet seg kontrakt så vet begge parter hva sammværsavtalen innholder. vi setter oss ikke på bakbeina hvis moren skal noe på en søndag å vil ha datteren sin tilbake tidlig, men hun vet at hun ikke kan kreve d når hun vil.vi har vår fulle rett til å si nei hvis vi har lagt planer