Jeg blir så oppgitt over meg selv... Møtte noen venninner i dag. Reiste innom matbutikken når jeg skulle reise hjem. Kjøpte noen nøtter som jeg tenkte var et greit måltid. Men i bilen så blir jeg helt besatt av tanken på at jeg MÅ ha noe mer. Så da åpner jeg cornflakespakka. Dytter innpå hele veien hjem. Også blir det 4 brødskiver med smør og brunost. Og en tallerken til med cornflakes og biola. Har noe sjokolade liggende, men klarte utrolig nok å styre unna. Vet at jeg ikke klarer å kasta opp alt, så jeg prøver å spise sundt selv om jeg skal kaste opp.
Hærregud så patetisk... overspise på cornflakes....
Kan ikke ha noe som er for godt i huset, for da går det galt. Så nå om dagen går jeg rundt å småspiser solsikkefrø hele dagen... Sikkert mye fett, men jeg klarer ikke å la være. Skikkelig teit ting å spise... he he
Blir så usikker på hvor mange kalorier jeg får i meg i løpet av en dag når jeg holder på sånn å småspiser. Og selv det blir litt mye, så er det jo typisk slankemat jeg dytter innpå stort sett. Gidder ikke å tenke for mye kalorier. Jeg må gjøre det så nøyaktig hvis jeg først skal regne ut, så vet at det blir så mye jobb for meg...
Uff.....Vet ikke helt hva jeg vil med å skrive dette.... men jeg følte bare for det |