Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

DIB-treff Rogaland

November 07 Sandnes
 10:42 28.12.2007
Hei folkens!
Eg er med i novemberklubben, og nede på helsestasjonen sa dei at me er ein ganske god gjeng i Sandnes-området. Nokon som etter kvart har lyst å treffast, kanskje for ein tur i Sandved-parken, eller eta boller på butikk-bakaren på amfi? Hadde vore koselig å treft fleire i same situasjon, som òg går heima. :)
Snusken81
Sv: November 07 Sandnes
 19:28 7.01.2008
Hei hei

Tror ikke jeg er med i klubben men fødte i November 06. Om du har født denne november? :) Uansett er jeg jo hjemme med snuppa enda, så bare koselig å ha flere å treffe å prate med :)
Gammel er du?
Mor til verdens herligste
 11:17 10.01.2008
Ja, eg fødte i november 07, så eit år etter deg. Eg er født i 81, så eg er litt eldre enn deg. Klart det likevel går ann å gå på tur ilag.
Eg har ei dotter. Kva har du?
Snusken81
 15:54 10.01.2008
Selvfølgelig kan vi jo treffes selvom mi e 1 år :) Bare se positivt på det: Jeg har maaaasse råd og tips :)
Og gratulerer forresten :) Tiden går så fort. Virker som i går jenta mi var liten baby :( snufs

Hvor bor du da?
Mor til verdens herligste
 21:33 10.01.2008
Bur ved maxi-senteret, så veldig sentralt i Sandnes..du då?
Snusken81
 21:19 20.01.2008
eg og fødte i november , men bur på bryne. men kunne godt tenke meg å vært med på trille tur.han en sønn på 2 mnd:)
nå mamma til en prins
 08:47 21.01.2008
Ka dag og tid passe d for folk å møtast då, og vil me på trilletur eller kafé? Me kunne jo møtast ved Sandnes helsestasjon og så gje tur oppover i Sandveparken?og så kanskje gje på kafé etterpå viss me vil d?
For meg passe d best i 12-tida, slik at e heima igjen t 15. Egentlig same kva dag for meg...
Snusken81
 20:07 21.01.2008
For meg passe det alle uke dager utenom tirsdager..sånn midt på dagen ein gang.. Høres lurt ut me å møtes utenfor helsestasjonen, kan jo gå på mega kafen om det e dårligt vær, har hatt ett dib treff der før, var bare tre stykker da, hehe..
Silje&Eli@s´m@mm@
 21:00 21.01.2008
eg slenge meg på
me vett bare kor sandvedpakren e, kor ligge helsestasjonen i sandnes?
stokkelandsvannet e jo også fin plass å gå rundt da?

best å gå i sove tida til de små nurkene våre:)
nå mamma til en prins
 22:52 21.01.2008
Helsestasjonen ligg i enden av sandvedparken/bruelandparken..gamle togstasjonen i Sandnes.
Stokkelandsvatnet er òg ein fin turplass ja:)

Prøva å få t treff neste veka? F.eks Onsdag kl. 11.30?eg kan laga det som eit treff, viss det er ei tid som passe for folk?
Snusken81
 13:11 22.01.2008
blir med eg:)
nå mamma til en prins
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------