Hei!
Jeg ammet jenta mi både dag og natt til ho var 2 år og 6 mnd, gikk vel alltid rundt og tenkte at ho kom til å slutte av seg selv, men det skjedde jo aldri! Til slutt følte eg at det var nok, det ble mer stress enn kos,dårlig søvn på natten og veldig stort fokus på puppen. .ho skulle alltid kose pupp uansett hvor vi var og det syns ikkje jeg var noe når ho var blitt så stor.
Det var ikkje helt enkelt å slutte, mye grining den første uken og jeg sov med en t-skjorte om natten med hals som jeg stappa ned i trusa for at hun ikkje skulle snike til seg pupp (veldig lekkert syn, hehe) Men nå når det har gått noen mnd så går det helt supert! Ho sover hele natten i sin egen seng og det gjør jeg og:-) Men må innrømme at jeg savner det litt, spesielt når snuppa har vært syk og trenger litt ekstra kos. Da jeg skulle slutte sa jeg til jenta mi at puppen var ødelagt, og det funket faktisk. Men hun gikk sikkert rundt i en mnd tid og sa til alle "puppi ødelagt" hehe.
Litt rotete innlegg, men uansett..lykke til om du bestemmer deg til å slutte nå eller vente til gutten din er klar for det:-)
|