Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Desember 2007 Klubben

Treffstedet for deg som har født i denne måneden og som vil utveksle erfaringer og undringer med andre i samme situasjon.
Fyr løs!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen som mistenker kolikk?
21:51 30.12.2007
Jeg har skikkelig angst for at småen skal få dette - han har en del luftplager, noe som gjør meg lei meg siden jeg sliter med ammingen og han får mye mat fra flaske - innbiller meg at det gir mer luftplager.

Synes han har blitt mer og mer urolig på kveldene i det siste, og frykter at det bare er begynnelsen.

Noen andre som er redd for kolikk eller har babyer med det?
brummemamma-
Sv: Noen som mistenker kolikk?
20:20 1.01.2008
jeg kan anbefale Dr.Brown's -flasker!
Da får ikke barnet så mye luft i magen..

Jeg fikk beskjed om at jeg skulle prøve den siden lillegutt fikk så mye luft i magen :)

Lykke til!
Anonym
22:54 3.01.2008
Her går ammingen så det suser, men det er det som gir lillegutt luft i magen......... Så jeg har nå begynt å gi flaske på kvelden for å få en rolig start på natten. Fungerer veldig bra!

Så brummemamma; det er ikke sikkert at det er at du ikke får til ammingen sin "feil" ;) Noen sliter med luft pga det ene og noen pga det andre. Blir fine unger av flaske og mme og=)

Men jeg frykter kolikk her og.... I går HYLTE han noe helt forferdelig i tre timer..... Har ALDRI opplevd at snupp hylte på den måten i fem min en gang...... Ikke moro! Vanskelig å se på at barnet har så vondt...=(
Får håpe vi slipper.

Ellers har jeg hørt mye positivt om kiropraktor mot kolikk, så kommer det her, tar jeg en tur!
*smil* m/ snupp06 & gutt 07
17:55 4.01.2008
Takk for svar. Jeg synes og det er grusomt når de hyler- synes forferdelig synd på lillegutten da. Heldigvis gikk natt til i dag fint, han er skikkelig B-menneske enda og var våken til to, men ingen skriking - derimot har han vært veldig urolig og skreket en del i dag - så litt redd for kolikk enda.

Vi skal se an til over helgen, og skriker han mye blir det tur tl legen og eventuelt bestille time hos kiropraktor, eller akunpunktør- min mor er veldig klar for det.
brummemamma-
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------