Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Desember 2007 Klubben

Treffstedet for deg som har født i denne måneden og som vil utveksle erfaringer og undringer med andre i samme situasjon.
Fyr løs!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Igjen hjemme på perm
18:22 4.01.2008
http://www.barnimagen.com/forum/thread/136402332

Av gammel vane så la eg det forigje innlegget inn på BIM.

Niem og Patrick - eg trodde me skulle bli lagt inn på nyfødt/barsel avdelingen men ble lagt inn på barneavd.

CarlaB - Trist å høre at hele julefeiringen ble ødlagt. Her fikk me den så vidt med oss i allefall.

Vi er igjen hjemme på perm, men denne gang er lille Veronica med hjem. Skal tilbake i morgen for at legen skal høre på henne. Han snakket om at hun mest trolig blir utskrevet i morgen.

Det viktigste nå er å få i henne rett mengde mat. Vekkes hver 3 time for å mates. Klarer hun ikke spise selv så må eg gi henne mat gjennom sonden. Det har gått bra til nå, men tenker litt på natten. På sykhuset har dei fort sonde matet henne mest på natten for da sover hun for godt til å spise selv.

Hun har ikke hostet mye i dag noe som har ført til at hun har holdt på maten sin i dag. Mye av maten har komt opp til tider når hun hoster opp slim.
Spendt på hvordan natten går. ;)
Pia81& gjengen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------