Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Kolikkdebatten

kolikk og kiropraktor?
21:01 6.01.2008
Er det vanlig at kiropraktoren "knekker" nakken på babyene? var til kiropraktor med pjokken vår på fredag og da "knakk" hun nakken hans, jeg ble kjemperedd, var absolutt ikke forberedt på det.. noen som vet noe om dette?
NyMamma
Sv: kolikk og kiropraktor?
01:01 14.02.2008
Det høyrest ikkje heilt bra ut med knekking. Dei skal ikkje manipulere så små. Vi gjekk til kiropraktor med begge våre barn og behandlinga såg brutal ut, men der var ingen knekking.
Dessutan hjalp ikkje kiropraktor for oss, så med nummer to gjekk vi etter kvart til osteopat og han sa at det kun er veldig lett trykkberøring som skal til med babyer fordi dei reagerer så lett. Osteopat er å anbefale, dei ser meir heilhetlig på kroppen, ikkje berre muskler og skjelett. Dattera vår låg i seteleie og var veldig urolig og vart mykje betre etter behandling.
Eg ville ha bytta kiropraktor eller prøvd osteopat.

No såg eg at innlegget er ein månad gammalt. Håper det går bra og at kolikken har gått over:)
I gang med nummer to
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------