Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Barneoppdragelse, DinBaby

Bare sutrer-blir gaaal!!
11:24 8.01.2008
har en liten gutt på 1år og han er en grei, snill og fin gutt på alle måter, men jeg blir helt gal av denne småsutringen hele tiden. bare jeg reiser meg fra gulvet for å legge i ovenen er det sutre sutre sutre sutre.... han kan også leke en del alene, men da er det akkurat som om han glemmer seg og så er det påan igjen

en hel dag sånn tar helt knekken på meg. noen gode råd eller noens m har det sånn?
wonki
Sv: Bare sutrer-blir gaaal!!
14:41 6.07.2008
slik er det faktsk ofte her også...det er sååå mye sutring. men dette er spesielt i timene etter at jeg har tatt henne bort fra noe som er farlig men gøy (eks: klatre på kjøkkenstoler eller opp trappa)

da er det først ramaskrik, også er det sutring for alt mulig i lang tid etterpå....

jenta mi er 14 mnd. aner ikke hva jeg skal gjøre med det...for noen ganger føler jeg jo at hu ikke er lykkelig når hun sutrer slik??!

håååper på at det er en fase av noe slag.....
Flippflapp 1 tri!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------