Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

DIB-treff Østfold

Hvordan er miljøet på Greåker?
20:37 8.01.2008
Noen som vet hvordan det er å bo på Greåker? Er det et godt miljø der for barn å vokse opp i? Hvordan er barneskolen osv..? Virker jo som en grei plass da :)
Anonym
Sv: Hvordan er miljøet på Greåker?
10:21 10.01.2008
Jeg hadde ikke flytta til Greåker om jeg så hadde fått betalt for det!!!!

Min mening....
ღMaria fikk TO prinsesserღ
13:54 10.01.2008
Uff da, hva er det som er så ille der? Jeg kommer fra en annen kant av landet så jeg har ingen "bakgrunns-informasjon", syntes det virket som det lå ganske sentralt og greit til.

Noen med positive erfaringer?
Anonym
11:55 16.01.2008
er nok litt kresen å jeg da..men greåker minner meg om greåker dalen...masse blokker...mye rart der nede...stygt osv..nei,der er det ikke no kos..

men greåker er litt andre plasser å,som er enda finere igjen..men uansett hvor fint det er de andre stedene ville jeg ikke flyttet dit..hehe..

men grålum...jaaaaa...savner grålum så sinnsykt..så jeg skal hvertfall flytte tilbake til grålum før barna mine begynner på skolen..=)=)

men mener tindlund er bedre enn greåker igjen...opstad åsså..så har du jo litt å velge i..hehehe
ღMaria fikk TO prinsesserღ
17:30 19.03.2008
jeg er ikke så kjent oppover der.. bare litt.. ville ikke flyttet til tindlund.. er som maria sier.. mye blokker, daler og skygger.. tindlund virker bedre ja. Men ville ikke bodd der heller ;) trives godt i fr.stad;)
Hønemor25
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------