Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

DIB-treff Oslo

Velkommen til DIB-treff Oslo
Noen mammaer som går hjemme som holder til på sandaker/storo området?
13:02 10.01.2008
Hei!
Jeg går for tiden hjemme med min nydelige jente på 3mnd:) Jeg har i utgangspunktet en super trillegjeng, men savner noen å trille med som bor i nærheten av der jeg bor. Er den noen andre mammer som er hjemme i permisjon og bor på sandaker/storo som kunne tenke seg å møtes for trilleturer og kafebesøk?
mother to be :)
Sv: Noen mammaer som går hjemme som holder til på sandaker/storo området?
17:26 21.01.2008
Hei! Jeg bor over elva, på Bjølsen, men det er jo ikke lange biten over! Går mye over til Thorsov og Sandaker og til Nydalen. Det var en til her som lette etter folk på Sandaker/Storo. Hennes jente var bare 6 uker, jeg har en gutt på 3,5 mnd:)

Et mirakel i okt. + Edvard
18:21 21.01.2008
Hei, jeg bor også på Bjølsen og har veldig lyst på noen å trille tur sammen med! Har dere avtalt tid og sted?
Jeg har en sønn på 11 uker.
Send meg gjerne en e-post på karianne2@gmail.com.

Vi snakkes!
10102007
09:47 22.01.2008
Kanskje vi kan prøve å samle oss å ta en trilletur neste uke (har ganske mye på programmet denne uka...)? Hva med onsdag formiddag?Vi kunne kanskje møttes utenfor nordpolen hvis dere vet hvor det er? Der resturant Victor ligger....
22:32 22.01.2008
Jeg har barselgruppe de fleste onsdager, vi skal møtes i morgen så da finner jeg ut om vi har det neste uke også.

send meg en mail du, på siljekm@gmail.com, har begynt å maile med en annen som gjerne vil være med:) vi tenker kanskje at fredag er en bra dag neste uke?
:)
Et mirakel i okt. + Edvard
09:47 23.01.2008
fredag er greit for meg. Skal vi si det da?
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------