Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Februar 2007 Klubben

Bilder hos fotograf
 23:00 11.01.2008
I vår familie er det tradisjon for å ta bilder hos fotograf når barnet er rundt året, så jeg tenkte å bestille tid snart.

Det er en fotograf i bydelen som jeg tror er veldig bra, men frykter at han er nokså dyr.
Tenkte derfor å forhøre meg litt på forhånd, slik at jeg bedre kan vurdere tilbudet jeg får av ham.
Er det noen av dere som har hatt barna hos fotograf? Hva koster slikt?
konow
Sv: Bilder hos fotograf
 17:06 13.01.2008
Jeg undersøkte litt her hvor vi bor -det kostet 1500,- for selve fotograferingen og så må en jo betale for forstørrelser etterpå. Ble ganske dyrt syns vi!

Hedda`s pappa er litt hobby-fotograf, så vi har tenkt at han skal ta ett-års bilder av henne. Da kan vi jo prøve så mange ganger vi vil! Og blir det ikke bra, så går vi til fotografen!

(Han tok også 6-måneders bilder av henne, og de er superfine! Henger på veggen, og alle tror at vi har vært hos fotograf med henne. Det er gøy!)
Hedda`s mamma
 23:25 14.01.2008
Vi har også undersøkt litt og fotografene her ligger på fra 1500 til 2500 bare for fotograferingen. Og så kommer forstørring og slikt til blodpris. Så vi skal gjøre akkurat som mammaen til Hedda å ta bilder selv i en fin setting og kan prøve så mange ganger vi vil og når hun er i best form :o)
smile:o)
 00:12 15.01.2008
vi har tatt sånn gratis 6mnd foto mot at vi tar 1-årsbildene der også.
Vi forstørret til 24*30 med struktur, uten glass til 960kroner. Rammen var veldig dyr og kostet 800kroner. Men bildet gjør seg godt på veggen.
wirre
 01:28 28.01.2008
Sjekk www.familiefotografen.no
Relativt billig, men det spørs jo om du bor i nærheten da.
kristin2
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------