Denne debatten er kun for menn. Her er det meningen at fedre skal kunne dele sine tanker og lufte sine spørsmål uten at damene blander seg. Vi vet det er vanskelig for damene, men vær så snill å holde dere unna!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hva tenker en mann angående dette?
00:41 12.01.2008
Jeg og min kjæreste fikk opp en diskusjon angående monogami, da jeg leste en artikkel angående monogami-gen som det blir stadig færre av i befolkningen.
Dette sa han til meg og som har fått meg til å tenke:
Jeg har _absolutt IKKE_ (med stort trykk på absolutt ikke) monogamigenet.
Og begrunnelsen var at han er så veldig interessert i sex.
Jeg mener det er helt normalt å bli attrahert av andre, også det å fantasere om andre.
Men dette gav meg en smak av hva som er mer enn det jeg betegner som normalt. Nå føler jeg at jeg kan vente meg utroskap når som helst, fordi han er så _veldig_ interessert i sex med andre.
Dette er da mitt synspunkt, en kvinnes synspunkt..... Skulle hørt sannheten om hvordan det egentlig er, om dette er normalen for menn.
Sånn helt uten å generalisere alt for mye..... :-/
Det er liksom ikke så kult for meg nå å tenke om han vil ha sex med alle han glaner på......
Jeg vil jo føle meg spesiell, at det er meg han vil ha og ikke alle andre også. Ja, det er sikkert naivt av meg...
Hadde likt en hvit løgn fra han enn å høre hvor interessert i sex med andre han er... :-(
Anonym
Sv: Hva tenker en mann angående dette?
14:19 21.01.2008
En som mente at han (selvfølgelig) har greie på det sa at mennesker er ikke skapt for monogami. Det som jeg mener må være poenget er å finne en som har samme syn på dette. Hvis du synes at det er greit at han har sex med andre så er det ikke noe problem. Om du ikke synes det er greit så må du nok leve med at han ligger rundt uten å si det til deg. Du må tenke litt på hva du vil.