Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Tvillinger/trillinger/firlinger

Er det noen her inne som har hjemmeside til tvillingene sine?
07:29 13.01.2008
Hei

Hadde vært gøy å sett andres hjemmeside :)

Selv er guttene mine sin hjemmeside:

www.mathiasogmarcus.piczo.com
AnnK89 m/Mathias og Marcus <3
Sv: Er det noen her inne som har hjemmeside til tvillingene sine?
17:02 13.01.2008
Har vært inne=)=)
&#4326;Maria fikk TO prinsesser&#4326;
22:33 1.02.2008
Ojjjj, 18 år og mamma til tvillinger?
Tar av meg hatten for deg.

Nydelige gutter da, kjempe nydelige:)
Anonym
00:36 2.02.2008
www.bebisanne.piczo.com

mamma på 18 til tvillinger jeg også;)
Lilly Marlene
23:46 10.02.2008
Hei:)
jeg har ikke tvillinger,men har tvillingsøstre som er 22.år.en eggede.
Jeg la dere til min piczo hjemmeside.Jeg lager bursdagskroner til sånne små,så da ser dere fort hvem jeg er..he.he

Baas€20pp€kom frem lille spire
22:03 22.03.2008
Kunne godt tenkt meg, men tør ikke. Er ikke så fryktelig keen på å legge ut bilder av ungene som alle kan se og bruke til hva som helst. Ville ikke ha gjort det. Heller lage en side på en fotoside der du kan invitere venner til å se, da har du ihvertfall litt kontroll. Har hørt en del historier om bilder som er misbrukt på det groveste, så tenk dere om ihvertfall.
Anonym
22:15 22.03.2008
Hei utrulig hva du har fått tid til hehe, var inne på sida di, utrulig minne for resten av livet. Men bare en ting, du skrev at to morkaker betydde toegede, det er ikke sant, det finnes 4 forskjellige typer eneggede tvillinger, deriblant en type med hver sin indre fostersekk og hver sin morkake, det hadde mine og de er eneggete. Håper dere har det bra alle sammen, lykke til!!
Easton
23:09 29.03.2008
Hei Easton!
Kan du gi meg litt informasjon om hvor jeg kan finne info om de forskjellige typene av eneggende tvillinger?? Jentene våre er utrolig like i utseende, væremåte og generell utvikling, men på kontrollene i forkant av fødselen fikk vi høre(og så vi,selvsagt...) to morkaker, og gikk derfor utifra at de var toeggede. Men må innrømme at vi har våre tvil om dette nå... :-)
(Nå er de drøye 13 måneder)
Scorpion73
12:19 8.04.2008
Hei, det finnes litt informasjon i boka Dobbelt opp! som kan kjøpes på Babyshop eller lånes på Biblioteket. Ellers så er det vel bare dna-test som er sikkert. Det finnes jo både ulike en-eggere og like to-eggere så det er veldig vanskelig å si. Jeg vet ennå ikke hva mine er, å så lenge de ikke får noen alvorlige sykdommer som kan være genetisk, så gjør det ikke så mye å leve i uvitenhet. Kanskje en dag, hvis jeg får veldig god råd, hehe så skal jeg unne meg det det koster;-)Ellers så er det jo mye stoff på nettet, det meste på engelsk som kan være av interesse. Lykke til!!
Easton
14:09 22.04.2008
Jeg får bare opp at det er en passordbeskyttet side. Har du passord til den?
babyknøttet er blitt stor :)
14:09 22.04.2008
Siden til Mathias og Marcus assa...
babyknøttet er blitt stor :)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------