Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

DIB-treff Nordland

bodømødre som vil treffes???
23:00 13.01.2008
hei!!!

har selv ei lita tulle på 3 mnd, hadde vært kjekt å treffe andre som også er hjemmeværende og har småbarn i noenlunde samme alder. Er ikke fra byen så har dessverre ikke blitt kjent med så mange enda, så hadde vært veldig koselig treffe noen....
mm&tirillprinsesse
Sv: bodømødre som vil treffes???
20:09 15.01.2008
Ikke noe problem å treffe flere vi, min kar er 5 måneder eldre da..vi er noen som treffes mer eller mindre regelmessig. Hvor i byen bor du da?
summerbride
21:31 15.01.2008
vi bor i vestbyen...
mm&tirillprinsesse
11:56 21.01.2008
er det plass til flere? :) vi bor å i vestbyen. har en gutt på 6,5 mnd,...
godigo
10:05 23.01.2008
Vi skal treffes hos meg i morgen noen stykker (torsdag 24.januar), men det er klart det er rom for flere. Bare si fra når det passer og hvor, så skal vi vel få til noe.
summerbride
11:39 23.01.2008
er dere bare hjemme hos hverandre eller ute å triller ,kafe å sånne ting?
hvor i byen bor dere?
godigo
17:40 23.01.2008
Vi har bare vært hjemme hos hverandre og trillet noen få turer. Veldig sjelden at jeg er på café med han. Synes det har vært mest praktisk, da babyene har forskjellig sovetid og vi ikke har bodd så nært hverandre alle sammen. Vi bor på Hunstad. Men jeg er åpen for forslag. Treffer du noen andre om dagene du da?
summerbride
18:39 23.01.2008
vi er med på baby sang en gang i uka. ellers bor de jeg kjenner med baby ikke i bodø,men litt på "landet"..
så er ikke så mye med andre med barn på samme alder..
det blir gjerne trille tur rundt omkring i byen og litt i maskinisten og sånn.
godigo
21:37 23.01.2008
OK, hvor er dere på babysang? Vi prøvde da han var 3-4 mnd, men det ble for voldsomt for han da. Han var nok litt for liten og ikke helt moden for så mye styr da, og siden har vi funnet på andre ting så vi har ikke orka og prøvd på nytt. Men du får si i fra hvis du har lyst til å bli kjent med oss, som sagt; vi treffer andre som har babyer innimellom, men har alltids rom for større nettverk vi! :-)
summerbride
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------