Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Tvillinger/trillinger/firlinger

Å herregud, jeg venter trillinger...
02:44 15.01.2008
Hvordan skal dette gå? har 2 gutter fra før, på 3 og 6 år...
Vi er jo glade, men vi får litt panikk også!
Noen som har erfaring med trillinger?

Velger å være anonym fordi det er kjentfolk her som ikke helt skal vite vi er gravide enda :)
Anonym
Sv: Å herregud, jeg venter trillinger...
08:39 15.01.2008
Oi! GRATULERER. Det blir sikkert utrolig givende og ganske vilt! Jeg har ingen erfaring med trillinger (har "bare" tvillinger...), men tvillingforeldreforeningen kan nok sette deg i kontakt med noen. Lykke til med svangerskapet!
emlyn
09:32 15.01.2008
På tvillingforum er det flere med tvillinger og trillinger. Der vil du kunne få kontakt med andre som har 3. Ganske heftig må jeg si. Du vil jo ha krav på en del mer vil jeg tro når det er tre. Er ikke mye når det er to desverre. Rettigheter osv står også på dg. Lykke til:)
Nonesin
08:24 16.01.2008
Viss dette er et seriøst innlegg, så er det ei inne på BIM sine tvilling sider som venter trillinger.

http://www.barnimagen.com/forum/thread/136522209
Anonym
02:55 20.01.2008
Tusen takk for svar!
Har fått en del info fra legen min om dette her, og skal selvfølgelig ha ekstra oppfølging i svangerskapet. Er 12 uker på vei nå og er sykemeldt allerede. risiko pga trillinger pluss kvalme. Alle kontroller skal visst foregå på sykehuset, er det vanlig? Skulle visst også til ekstra ultralyder.
Dette blir veldig spennende, men hektisk blir det nok! Tusen takk for link, anonym! Skal sjekke det!
Anonym
14:08 20.02.2008
hei :) Jeg venter trillinger,og har tre fra før på 18,11 og snart 5+samboern sin jente på 9 år,det blir full rulle,men annenhver helg blir det bare trillingene og oss.Det går sikkert helt fint :),men det tar sin tid og bearbeide sjokket.jeg er nå snart 27 uker på vei,og nå gleder vi oss alle veldig:)minstejenta er helt i hundre og vil helst att babyene ska komme med en gang;).Hun har gjennomgått en stor forvandling,siden hun fikk vite dette,fra å være en krevende 4 åring til en hjelpsom storesøster,som helst vil kalles storesøster allerede:))
Lykke til!!Du finner meg på bim(tvillinger forumet);)
kjærlighetsfrøene
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------