Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

DIB-treff Oslo

Velkommen til DIB-treff Oslo
Noen som har lyst til å møtes for en trilletur?
00:10 21.01.2008
Hei!

Jeg er en 24 år gammel jente, med en liten datter på 6 uker. Vi savner noen å trille tur sammen med. Vi bor på Soro, men begynner å bli ganske mobile =) Noen som kunne tenke seg å møtes for trilleturer og eventuelle kafébesøk? Ingen venninner eller bekjente med små barn, så dagene kan bli ganske lange, og det er alltid koselig å bli kjent med nye mennesker=)

Håper vi ses!
titti1983
Sv: Noen som har lyst til å møtes for en trilletur?
17:22 21.01.2008
Hei! Sendte deg en PM jeg:) Så da ligger den nok i innboksen! :)
Et mirakel i okt. + Edvard
21:06 23.01.2008
Vi er flere som holder på å lage en avtale fredag 1.feb. Ta kontakt og bli med:) Jeg har også en datter på 6 uker:) Tlf 95057197
kava
21:07 24.01.2008
Jeg har sendt noen PM med "Et mirakel i okt. + Edvard". Vi har avtalt å møtes på Bjølsen kl 13 fredag 01.feb. Er dette samme avtalen som du sikter til? I såfall har vi allerede "meldt oss på" =) Håper vi ses

Klem Emily og Caroline
titti1983
21:33 30.01.2008
Vi har avtalt å møtes i Nydalen, så det er ikke samme avtale.....men, vi kan kanskje slå oss sammen en annen gang:)
kava
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------