Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Mai 2007 Klubben

Klubben for deg som har født i mai 2007 og som har lyst til å dele erfaringer og undringer med andre i samme situasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Dere som starta permisjon rundt 13 april, termin 4 mai
 07:19 21.01.2008
har klart å miste permisjonspapirene mine, leita hele huset rundt men finner dem ikke. Jenta mi er født 4 mai, født en mnd for tidlig så da satt de at 3 ukene før hadde vært permisjon. jeg har 100%. når er permisjonen da ferdig?

Tror nemmelig jeg hadde satt meg feil dato i hodet. Uff håper noen her som har omtrent samme datoer som meg som kan hjelpe. Nå tenker jeg på ferdig med pappas 6 uker.

Blir sprø her av å ikke være sikker, skal sende de et brev å be om å få det tilsendt igjen, hadde vært fint om jeg kune ta en telefon, men den er selvfølgelig ødelagt etter at jenta mi mista den i bakken. (har bare mob.)
Anonym
Sv: Dere som starta permisjon rundt 13 april, termin 4 mai
 21:45 21.01.2008

Kan nok ikke hjelpe deg når permisjonen begynner, men hvis du får lånt deg en tlf, ring til NAV de hjelper deg med en gang. Så slipper du vente på postgang... ( Jeg fødte forresten 8.mai og hvis jeg ikke skulle ha ferie så hadde min permisjon vært ferdig 7. mars, men så har jeg 80% og da..)
ozgirl
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------