Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Barneoppdragelse, DinBaby

Ønsker kontakt med noen som har et barn som ikke har kontakt med bio far, eller har vært det barnet..
14:32 22.01.2008
Spes de som har en "annen" pappa inne i bildet..

Lang historie kort:
Tabbe, sex med en "kompis" i fylla.
Ble så sammen med god venn, kort tid etter.
Dna test, "kompis" er far. han ønsker ikke å ha noe kontakt med oss. Kjæresten min vil være pappa. Vi er en familie og har fått et barn til.
Familiene våres vet ingenting..

Hvordan takle dette?
Ønsker kontakt med andre i samme, lignende situasjon for utveksling av erfaringer, meninger og gjerne vennskaplig støtte.

Mvh tidligere Prucilla (fra "Hvem er far til barnet mitt", på BIM)
Anonym
Sv: Ønsker kontakt med noen som har et barn som ikke har kontakt med bio far, eller har vært det barnet..
14:32 22.01.2008
Ps. Vet at dette ikke var helt trett forum, men det er jo ikke anonym knapper igjen inne på de andre..
Anonym
Sv: Ønsker kontakt med noen som har et barn som ikke har kontakt med bio far, eller har vært det barnet..
23:31 24.01.2008
huff,der tror jeg i det lange drag lønner seg for dere å være ærlige.
hvordan vil familien og barnet reagere vist det blir sykt å må på sykehus, der vil de fort finne ut at det er "feil" far..

skjønner det er vanskelig for dere altså!!

lykke til uansett hva dere bestemmer dere for :)
4gutter*1jente :))
07:28 25.01.2008
Vanskelig å svare når du ikke skriver hvordan farskapet er registrert i folkeregistret. Jeg antar du mener at det er foretatt en offisiell farskapstest, og at barnet er registrert med "kompis" som far. Da er det lite vits i å prøve å skjule dette for noen. Eller har har kjæresten skrevet under på at HAN er far, og DNA-testen har vært skult for det offentlige?

Går altså ut fra at "kompis" er registrert:

Hvis kjæresten din vil være pappa kan dere gifte dere og han kan stebarnsadoptere. At "kompis" er biologisk far, får dere ikke gjort noe med, men stebarnsadopsjon er likevel et kraftig signal til barnet og omgivelsene om at dere regner dere som en enhetlig familie.

passivitist
13:45 25.01.2008
hei.
Vi har bestemt oss for å fortelle det. Det blilr ikke lett nei :(
Han er registrert far i det offentlige ja.

Prucilla
Anonym
22:31 10.02.2008
så heldig du er som har en mann som ønsker å være far til barnet ditt. Jeg skjønner nesten ikke problemet! Barnet kommer ikke til å ta skade av det, om faren han/hun vokser opp med er biologisk har ingenting å si. Når ungen blir stor nok (jeg ville ventet til seint i tenårene), så kan han/hun få vite det, men strengt tatt trenger ingen andre å få vite det i det hele tatt, det er nå min mening.
Anonym
23:30 12.02.2008
Hei! Bare send pm om du ønsker kontakt.. legger ikke ut historia mi her, da jeg velger å ikke være anonym.
miig
15:59 2.03.2008
Hvordan går det?

Jeg har en gutt på fire år som ikke har noen kontakt med sin biologiske pappa eller hans familie. Jeg har også en ny samboer og vi har et barn sammen. Vi regner oss som en helt vanlig familie og andre ser på oss som det også. Men hos oss har jo alle visst det fra starten også. Om sønnen har forstått det hele vet jeg ikke sikkert enda, men jeg har bilde av biofaren som jeg har vist og fortalt litt om.
Hva?
19:37 2.03.2008
ta kontakt på pm ;o)
blir så mye hvis jeg skal legge ut historien min her.. hehe;p
november26 med liten prinsesse
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------