Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

DIB-treff Rogaland

Flere som kan komme på dagtid? Velkommen!
 09:45 26.01.2008
Blir den 29jan kl 13 hjemme hos meg:) Håper flere kan melde seg på!
babyandme
Sv: Flere som kan komme på dagtid? Velkommen!
 09:49 26.01.2008
Bor på Nærbø, det står også på treff-lista:)
babyandme
 16:28 27.01.2008
hei
jeg bor på bryne da, så det er ikke så langt i fra nærbø , tror jeg da.
hvor på nærbø bur du?
vett hvor fugleparken er:)
nå mamma til en prins
 19:14 27.01.2008
Hei! nei bryne er ikke langt fra nærbø:) flyttet nylig til nærbø, så husker ikke helt hvor fugleparken lå.
Men går to hovedveier til meg. En går forbi meieriet på nærbø, og den andre veien går forbi bibloteket.

Jeg bor i Alvaliå. Dersom du kjører forbi meieriet, skal du fortsette ned under brua og forbi betel, kiwi og statoil og et stykke utover(ca 2min). Etter en stund skal du ta veien inn til høyre, og derretter inn til gata som heter alvaliå på venstre side.

Tar du veien forbi bibloteket, følger du bare veien i ca 2-3min. Når du etterhvert ser et skilt det står alvaliå på, skal du kjøre inn der. Jeg bor ganske langt inn i gata.

De som er usikker på veien, kan få mob.nr mitt over postmelding via nicket mitt.. så skal jeg hjelpe så godt jeg kan på tirsdag. Kan også utlevere husnr over postmelding. Snakkes! =)
babyandme
 21:33 27.01.2008
OBS! dersom noen av dere som kunne komme har mulighet til å plukke opp i bil ei som kommer med toget på Nærbø hadde det vært supert! hun skal også på treffet. Er jo et stykke å gå, og sparer jo tid å ta bil. Hun har et barn på 10mnd, kanskje noen har et ekstra barnesete til låns? jeg har dessverre ikke bil..
babyandme
 14:22 28.01.2008
nå va eg inne på nicet ditt, det er i mårra du ska ha treff? eg har min eldste sønn hjemme om tirsdagene, då går vi i en åpen barnehage her på bryne. men viss du skal ha treff en anna dag,m då kommer vi en tur:):) og jeg har et ekstra sete i bilen min:)

er i amme toka for tida, så jeg såg ikke at det va tirsdag. men alle andre dager passer. kos dere i mårra da jenter...
nå mamma til en prins
 15:08 28.01.2008
Ok, helt i orden! Velkommen neste gang da=)
babyandme
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------