Her kan dere utveksle erfaringer om barns sykdom fra de er nyfødte til de er i tenårene. Noen ganger er det kjekt å høre om andres erfaringer og gode råd, eller kanskje du har noen erfaringer å dele med andre selv?
Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen som kjenner til noen kvinne som aldri har fått mensen??
19:22 26.01.2008
Vi vet alle at det finnes mange som av ulike grunner ikke kan få barn. Det finnes kvinner som ikke kan bli gravide, men de fleste vet ikke om at de er sterile før de forgjeves prøver å få barn. De fleste sterile har menstruasjon som fruktbare kvinner. Men jeg lurer på om det finnes noen kvinner som aldri får mensen, jeg har hørt at det forekommer at noen jenter blir født uten livmor og det finnes noen som ikke har egg. Men om det finnes noen som aldri får mensen? Det må være uhyre sjelden i så fall, noen her som kjenner til det?
Anonym
Sv: Noen som kjenner til noen kvinne som aldri har fått mensen??
19:25 26.01.2008
Noen får aldri eller nesten aldri mensen fordi de har PCOS.
Anonym
17:41 31.01.2008
Jeg kjenner ei voksen kvinne som aldri har hatt mensen, ikke "naturlig" i hvert fall. Var til utredning som 19-åring, hadde bare ikke eggløsning, hormonmangel. (litt for ivrig med idrett og litt tynn kanskje, men ikke sykelig). Er mamma nå, hormonkurer ordnet den saken.
Anonym
19:02 14.03.2008
Har ikke hoert om de som ikke faar mensen, men jeg har mensen 3-4 ganger i aaret. Har litt mindre hormoner.. ble gravid og har faatt en flott soenn;)