Treffstedet for deg som har født i denne måneden og som vil utveksle erfaringer og undringer med andre i samme situasjon.
Fyr løs!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Er det ikke det ene så er det det andre (om soving på natt)........
11:35 27.01.2008
har helt til nå hatt en skrikende baby som sovnet fra kl 2 til 4 om natten. I går var det ikke så mye søvn på han så han var nok overtrett,så da jeg la han i går så sovnet han ikke pga at han var overtrett (tror jeg da),skrek ikke noe heldigvis men ville ikke ligge i sin egen seng så jeg la Tenkte at jeg ikke skulle vugge/bysse han i søvn siden jeg vil at han etterhvert skal falle i søvn av seg selv. Aller helst skulle han ha sovnet tidligere men han skrek ivertfall ikke,så det har jo vært ett fremskritt heldigvis.
Sv: Er det ikke det ene så er det det andre (om soving på natt)........
12:56 28.01.2008
Kjenner meg så igjen med dette soveproblemet med min førstefødte... HELDIGVIS hadde vi bare henne da.. Var et mareritt.. Satt opp med henne til 3 omtrent hveeeeer natt fordi hu ikke ville sove.
Nå har vi jo en liten gutt på 5 uker i tillegg, og han er velsigna med et godt sovehjerte:D Takk og pris for det:) Ellers hadde det vært tøft å stå opp med den eldste på 1,5 år...
Gutten vår sovna 22.30 igår, og blir amma 1-2 ganger på natta:) Av og til sovner han tidligere, andre ganger blir det nærmere midnatt, men har ikke vært oppe lenger enn det... AAAH:D Flinke gutten min:)
Sover fortsatt mye på dagen også bare for å ha nevnt det..